Jump to content
Bully

Doorlekken clearomizer

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo ik heb een vraagje nl. wat kan ik doen om het doorlekken van de clearomizer te voorkomen want ik heb hier nogal veel last van en heb eigenlijk nergens een antwoord hierop kunnen vinden . Ik gebruik een innokin zlide tank die me verder goed bevalt en ik ben een mtl-damper en gebruik edge 60/40 E-liquids. Ik hoop dat iemand mij tips hiervoor kan geven. 

Groetjes Bully 

Edited by Bully

Zit de coil er goed in? Als in niet scheef?

Je kan de rubberen ringen even controleren en desnoods vervangen. Normaal zit er een reserve setje bij de tank.

Goeiemorgen @Bully

Ik heb jouw topic verplaats naar "Je eerste e-sigaret vragen", de rubriek waar je hem had geplaatst is alleen voor vragen over het forum zelf.

Welkom op ons forum, wanneer je zin en tijd hebt ben je bij deze uitgenodigd om jezelf in onderstaand topic aan ons voor te stellen…

... het moet niet maar mag wel want het is altijd leuk een nieuw lid iets beter te leren kennen.

Heb met de Zlide voor mijn vriendin ook die lekkage gehad. Ook met Zenith pro.

Iedere coil liquid uit de airflow. Nu dampt zij ook van negen tot middernacht. Ik heb geen oplossing voor je tankje. Heb voor haar drie Topside Dual gekocht en een aantal vapefly holic RDA'S erbij. Ze wisselt nu eens per dag twee dagen haar katoen en ik draai er iedere week een schone coil voor. Ik denk dat zij teveel dampt om een fabrieks coil lang mee te laten gaan. Nu geen gezeur meer met lekkage zweten en ellende.

Misschien niet de beste oplossing maar voor haar werkt het👍

Thanks voor de info ik zal het ook eens gaan proberen met een rda tank 

3 hours ago, Bully said:

Thanks voor de info ik zal het ook eens gaan proberen met een rda tank 

Voorbeeld een RDA:

Ik heb ook een zlide met 0.8 coils. Geen last van lekkage met mijn 50/50 sapje. Kan vele oorzaken hebben zoals het niet regelmatig gebruiken van de tank, te hard zuigen met een te laag wattage, te zacht zuigen waardoor damp in de tank blijft hangen, te hoge pg waarde waardoir de vloeistof te dun is, te weinig airflow, topfill deksel sluit niet goed af, enz.