Jump to content

Einde van de Aspire Nautilus Mini?


Don_Sjon

Recommended Posts

Het valt me op dat bijna alle onderdelen voor de Aspire Nautilus Mini niet meer leverbaar zijn of "Discontinued" zijn op Fasttech.

Ik vermoed dat deze fijne tank end-of-life is. Het leuke van deze tank is dat je alle onderdelen los kon kopen een eenvoudig in elkaar kon zetten. voor een paar $ had je dan weer een nieuwe tank.

 

Wie kan mij een waardige vervanger aanbevelen? 

Ik ben  geen sub-ohmer, ik vape dus mouth to lung en op 1.6 ohm vind ik vapen het fijnst. 

 

Ik verdiep me al een tijdje niet meer in de ontwikkelingen, dus deze vraag stellen is handiger voor mij dat uren struinen op het forum ;-) 

   

Link to comment
Share on other sites

Helaas is dat meestal het geval, de mode is om steeds wat anders op de markt te pleuren, nieuw en verbeterd uiteraard. :mmm

Altijd balen als een product je gewoon bevalt, zo kan ik nergens meer driptipjes vinden voor m'n wotofo recurve rda's.

 

Heb je naast Fasttech ook de andere china sites geprobeerd? Aliexpress, Gearbest, 3fvape, e.d.

 

Misschien heb je mazzel en heeft iemand zo'n ding nog ongebruikt in de kast liggen.

 

Omdat ik zelf DL damp en alleen wat MTL spul voor geïnteresseerde beginners heb liggen kan ik je helaas geen advies geven over een voorradig alternatief.

Link to comment
Share on other sites

@Maurice1974 Ja, ik heb ook andere sites bekeken. En er is her en der nog wel wat stock. Maar de boodschap is voor mij duidelijk. Op zoek naar wat anders. Ik ga inderdaad eens kijken naar de  innokin zlide.

 

Edit; ik kan enkel 1.2 ohm Coils vinden voor de  Innokin Zenith, of passen de coils van de Zenith ook? Wie weet dit?

Edited by subsense
Link to comment
Share on other sites

Nog even een terugkoppeling, de Zlide is meer dan een waardige vervanger van de Nautilus. Ik heb maar 1 nadeel gevonden. Ik vind de driptip minder fijn. Te kort. Maar dat is een kwestie van wennen denk ik. 

Edited by subsense
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

of een langere aanschaffen ?

zo lang als je wilt:

B0006658-11-F9-4-F43-84-E9-61-D3178879-A

 

of apart:

C41-E5-E5-E-BB8-B-46-B7-B06-E-700747-ADB

 

of als je aan een lul wil zuigen? kan ook gewoon

2-CD03-DC5-A4-D5-4670-81-AA-0206576-AF2-

 

wat ik bedoel te zeggen, als de driptip het enige nadeel is, die is makkelijk te vervangen in alle soorten,maten,lengtes enz. ?

Link to comment
Share on other sites

Haha, bedankt voor de driptip tips ;-), Tuurlijk weet ik dat andere driptips passen. Ik vape al weer bijna 10 jaar.

Punt is meer dat ik de "kinderbeveiliging" driptip die erbij zit ideaal vind omdat de Zlide dan niet per ongeluk kan Zliden.

Maar het went snel hoor. Top ding!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...