Jump to content
Sir. VapesAlot

Vandy Vape Berserker v1.5 mini builds

Recommended Posts

Posted (edited)

Hey mede dampers, 

Ik zit nu een tijdje op dit forum en kijk nog véél langer met jullie mee. 

Nou valt het mij op dat er vrij weinig te binden valt over de berserker v1.5 (mini 22mm), over het algemeen betekent dit goed nieuws aangezien er ook niks te klagen valt 🙂 Dit is dus mijn absolute adv tank en het liefste zou ik al mijn ander materiaal wegdoen om er nog meer te halen 😜 helaas kan ik pas ruilen/verkopen met 25 posts dus dat duurt nog even.

Nou vraag ik mij dus af of er hier nog meer (mtl) dampers zijn die helemaal weg zijn van deze tank, en welke build jullie dan het beste bevalt hierin. 

Zelf heb ik tot nu toe pass 2 builds geprobeert:

1.9 ohm kanthal a1 microcoil (experimentje) en 0.69 ohm  Vandyvape superfine fused clapton mtl prebuild, wat tot nu toe mijn absolute favoriet is. 

Echter ben ik weer wat st aan het experimenteren geslagen en zou ik graag wat inspiratie opdoen 😁

Niet geheel onbelangrijk om erbij te vermelden: Ik damp met deze rank alleen maar exotische smaakje zoals dessert, strawberry colada, fruitsmaakjes. 

Ik merk dat niet alle smaakjes even lekker smaken met bepaalde coils vandaar mijn drang om meeer te experimenteren 🙂

Mvg. SirvapesAlot

Edited by Sir. VapesAlot

Posted (edited)

Weinig reacties hier, maar was te verwachten want de Berserker is niet meer "in" he :). Er zijn sinds de berserkers al weer zoveel nieuwe uit gekomen....

Maar de berserkers zijn ook mijn absolute favoriet. Ik heb de 24mm. De mini, de V1.5 en de V1.5 mini en nog de RDA. En van sommige versies heb ik er meerdere.

Mijn favo build is een simpele build van 7 wraps 28awg nichrome 80 om 2.5 mm. Maar soms bouw ik hem met 30awg nichrome of gewoon kanthal A1. 

De fine mtl fused clapton vind ik niks eerlijk gezegd. Dat vind ik een beetje too much voor zo'n strakke airflow.

Binnenkort komt er weer een nieuwe uit, de Berserker V2 RTA. Mooi tankje met een aparte airflow systeem, die ik zeker aan mijn verzameling ga toevoegen.

Edited by Vaper69