Jump to content

Hulp gevraagd met keuze mod


Recommended Posts

Ik heb thuis een eleaf aster en een 1 stick pro. Beide worden wat slecht en wilde wat nieuws aanschaffen omdat ze al een vrij lange tijd meegaan. Ik damp via mtl en heb geen hoge wattage nodig, maar ik wil wel net zo als nu verwisselbare batterijen  gebruiken. Ik heb bij zwoofs raad gevraagd, gelijk maar een nieuwe clearomizer gevraagd welke geschikt is voor mij. Ik kwam toen uit bij de aspire tygon en de smok alien 85 uit. Allemaal leuk aangeschaft.. maar toen kwamen de problemen. Een mod die niet goed werkte.. telkens omh foutmeldingen aangaf.. of te hoog.. of op 0000 omh.. (1.2 omh coil zat er erin) en maar foutmeldingen te pas. 

Ik een andere clearomizer aangeschaft.. een aspire 2s.. Helemaal blij.. maar weer hetzelfde probleem.. nu weliswaar een 1,8 omh erin.. maar na een paar haaltjes, weer het probleem. Conclusie mod kapot volgens zwoofs. Omgeruild voor een nieuwe mod van smok precies dezelfde, weer dezelfde problemen. Weer terug gestuurd.. maar nu zit ik met lege handen. Geen nieuwe mod.

Wilde wat anders.. maar hier werd ik niet echt vrolijk van. 

 

Mijn vraag is aan jullie.. Welke mod zou jullie nemen, die goed en betrouwbaar is en liefst blauw of een ander vrouwenkleurtje.. 

 

Ik heb een paar eisen:

 

hij moet niet te zwaar qua gewicht zijn

geschikt voor de 2 clearomizers die ik heb gekocht (aspire )

geschikt voor batterij 18650 1 batterij

de wattage hoogte maakt niet uit, omdat ik toch max 15 watt dampt.

 

Het lukt me niet om sub omh te dampen via dl..  dus vol vermogen damp ik niet.

 

Ik hoor graag wat tips van jullie.. Voor mij in ieder geval geen smok mod meer..

 

 

Link to comment
Share on other sites

50444153-7-F8-E-4-DE3-B34-A-DA1-A68-DDC7

 

nu met de kortingscode: jevape

€30 incl. verzenden

niet kapot te krijgen en niet zwaar. persoonlijk vind ik hem heel fijn. 

 

de swag zoals genoemd door @Johnnybegood_59 is nu €28 met code. erg leuk in het blauw. 

de pico, alleen in wit of rood(als dameskleurtje ? )  €27,- incl. verzenden

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Swag2 kost 34,90, en is er in een aantal dames kleuren (paars, blauw, rood en groen)
Pico 25: zwart, zilver, zilver/zwart en zwart/wit en rood.
Volgens mij is deze code voor 20% korting, JEVAPE!

@Sebas We kruisen elkaar met goede raad !?

Edited by Johnnybegood_59
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

elke pico? 25, x.s?

 

Ik wil gewoon een stabiele mod.. die niet zoals de smok van die rare fratsen met foutmeldingen geef. 

Ik heb nu zelf ook een istick pico maar de display begint minder te worden.. daar zit nu een emow op.. maar ook dat is een oud beestje.

11 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Goeiemiddag @kralenmaantje

 

Ik heb jouw topic verplaatst naar "Hulp bij je keuze"

 

Succes ?

sorry ik had het geplaatst en toen zag ik dat het verkeerd was.. Dank je wel voor het herstellen.

 

Link to comment
Share on other sites

ik kijk niet naar de prijs.. dat heb ik nooit gezegd hahahahaha.. Het liefst bestel ik iets bij een nederlandse betrouwbare webshop.

 

Weet je.. als je iets dagelijks gebruikt, bijvult en niet zonder kan.. Is de prijs niet zo heel belangrijk.. Ik heb denk ik dit wat ik nu heb al een jaar of 2, dan mag het wel he.. iets anders.. 

Ik vind dat met die pen ontzettend leuk.. maar wat is dat voor merk? Ik zit zelfs te denken om er 2 te kopen.. andere dikte batterij doe ik ook niet zo moeilijk over.. Maar wel dat hij goed en betrouwbaar is.. lekker in de hand leg, geen blok beton is en 500 watt.. Dit is onzin als je maar 10 tot 15 watt dampt

 

Fijn dat jullie met me meedenken.. Ik voel me soms zo alleen in het dampen.. Veel heb ik niet om handen, ben vaak thuis, zeker nu met de corona virus zit ik al vanaf maart onaf gebroken thuis.. dus veel damp tijd lol.. Het is iets van mij.. een quilty pleasure waar ik enorm van kan genieten. 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, kralenmaantje said:

Ik vind dat met die pen ontzettend leuk.. maar wat is dat voor merk? Ik zit zelfs te denken om er 2 te kopen..

?

zal die fijn vinden ?

 

onze eigen huisleverancier @Kurmit 

echte vakman en gebruikt alleen maar topspul(materiaal en chipset) het is jammer dat het buiten budget is anders was ik ook gaan shoppen voor 2 ?

 

neem eens hier een kijkje. 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

nee ik heb geen specifiek budget, ik kijk liever naar de kwaliteit

Ik heb nooit een budget genoemd.. want ik wil gewoon wat nieuws.. en ik kijk ook niet op een tientje of zo.. zo vaak koop ik niet iets nieuws.. Het oog en kwaliteit vind ik het belangrijkste.. dus ik ga kijken lol

 

gezien.. maar ik ben bang dat dit wel heel prijzig word.. echt handwerk is duur.. maar wel heel mooi hoor!

Edited by kralenmaantje
Link to comment
Share on other sites

Qua betrouwbaarheid zou ik een pico 25 aanraden. Ik heb er 2 van en beide ongeveer een jaar gebruikt. Ze zijn nu in de kast beland omdat ik naar wat groters ben overgestapt voor DL maar ze werken nog altijd prima. Wellicht dat andere mods even betrouwbaar zijn maar daar heb ik geen ervaring mee.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Over betrouwbaarheid gesproken:

Ik heb 2x eleaf pico istick 75 elke dag in gebruik zonder problemen. In mei 2016 gekocht, dus inmiddels 4 jaar oud. Goed spul hoor...

 

Hierop passen echter takjes van maximaal 22mm. Verreweg mijn favoriete mod die ik zou kopen als ik een (superieure) grotere tank zou hebben of mijn pico''s zouden kapot gaan, of gewoon eentje d'r bij zou deze zijn:

https://www.sourcemore.com/tesla-wye-85w-tc-box-mod.html

De aller lichtste in gewicht, sterk en betrouwbaar (1x 18650 batterij) voor maar €24.67

gr,

josje22 

Edited by Josje22
Link to comment
Share on other sites

ik neig nu naar een pico... maar dan welke pico? Ik heb mijn tankjes gepast op mijn roze i stick pico 75 watt.. en die passen er ook nog daarop. (23mm) Ik heb deze ook al jaren.. maar het display licht valt half uit,.. Voor de rest doet hij het nog prima. Ik wilde wat anders.. dus eigenlijk een blauwe.. lol. Heb tenslotte ook blauwe clearomizers gekocht.

 

Ik zit nu nog steeds te twijfelen.. pico / vaparesso. Een andere pico dan die ik heb? grotere tankjes dan dit ga ik zeker niet dampen.. ik ben nog steeds een mhl damper..

Het valt me op.. dat het meestal een kit is om hem te kunnen kopen.. maar daar doe ik niet zo moeilijk over.. leg de clearomizer wel aan de kant.

 

Je hebt verschillende pico's Zijn ze allemaal hetzelfde? of moet ik nog ergens opletten?

 

Voor de mod van @kurmit ze zijn prachtig.. maar 400 per mod is teveel van het goede,  prijzig.. Mooi als je iets unieks wilt hebben.. Ik zou dan een kat willen haha..maar mijn  man zie me aankomen lol..

Dus die optie valt af..

 

Link to comment
Share on other sites

Pico 25 / Pico X / Vaporesso Swag 2 volgens mij doe je met alle 3 gewoon een goede aankoop. In dit geval zou ik kijken wat je zelf mooi vind.

 

Alle 3 heb je ze trouwens in het blauw maar het ene blauw is het andere blauw niet. Ook hier zeg kijk even wat je zelf mooi vind.

 

En als je zoekt op bijv. “Pico 25 mod only” vind je ze ook wel zonder tankje hoor ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

en weet iemand hoe de istick pico 21700 is? Ik heb begrepen dat dit de opvolger van de pico 75 watt is. Meer geschikter voor een grotere diameter clearomizer. (heb 23 mm hier liggen) Hij past wel op mijn pico 75watt maar het is wel krapjes... dus verschrikkelijk in de twijfelmodus

 

De pico 21700 van mooi staal vind ik ook wel prettig ipv plastic.

Het leek me wel wat om de mogelijkheden zoals de aantal puffen die je doet....

 

Man man man.. wat word ik moe van mezelf lol.. 

Ik hoop dat jullie me nog niet zat zijn ? 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...