Jump to content

Vaporesso target PM80 lekt

Natascha76
 Share

Recommended Posts

Hoi mede dampers,

Ik heb de vaporesso target PM80 besteld bij LPV,  maar ik heb al vanaf het eerste gebruik problemen dat de liquid uit de pod loopt. Is er iemand die deze ook heeft, en hetzelfde probleem heeft? 

Groetjes natascha

20200520_214819-min.jpg

ja het zou best de coil kunnen zijn. Ik heb bij de aegis boost gezien dat mensen ook leaks hadden bij de onderkant van de coil. hoop dat het probleem opgelost word met een set nieuwe coils en misschien is de Rba wel een idee als je problemen blijft houden met fabriek coils. 

• Thanks 1

• 2 weeks later...

Ik heb sinds kort ook de Target PM80. Ik had hetzelfde lekkage probleem. Bij het vullen komt de liquid via de driptip terug naar buiten.. Ik heb nieuwe pods gekregen van Zwoofs, maar die bleven helaas hetzelfde probleem geven. Toen bij LPV de 4ml pods besteld (wilde sws grotere pods hebben) en deze geven geen lekkage. 

Ik heb beide pods van 2ml en 4ml vergeleken en de 4ml versie heeft een groter vulgat dan de 2ml versie. Ik vermoed dat door het kleinere vulgaatje van de 2ml pod, de lucht bij het vullen er niet snel genoeg uit kan en door de coil heen geperst wordt naar buiten door de driptip. 

Voor mij was de 4ml Pod de oplossing. Het is een leuk device en de smaak is geweldig goed, een van de beste naast mijn Vaporesso Swag kit met de NRG tank. 

• Thanks 1

• 6 months later...
Ah oké. Wat voor pg/vg verhouding gebruik je? Ik gebruik 30pg/70vg.
Er zit wel wat vloeistof bij mij onderin zeg maar onder de pod, maar dat is condens denk ik.

Heb je al nieuwe coils geprobeerd?

Je kunt best 50/50 nemen. Coils zijn niet goed voor te veel vg. Raad komt van vapeshop Antwerpen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk