Jump to content

En daar is het Trimbos-instituut ook weer eens....


Message added by Sub-Ωhm

De berichtgeving in dit topic is ontstaan n.a.v. onderstaande Factsheet omtrent Elektronische sigaretten van het Trimbos instituut. 

Trimbos Factsheet Elektronische sigaretten April 2020.pdf

 

Voor meer damp gerelateerde onderzoeken kun je terecht in onderstaand topic.

 

Recommended Posts

Dat van di opstap is wetenschappelijk volgens mij eigenlijk niet eens vast te stellen met gebruikte onderzoeksmethoden. Dan moet je een grote, representatieve groep laten dampen en vervolgens volgen hoeveel er daarna gaan roken. En dit vergelijken met een vergelijkbare groep die noot gedampt heeft.

 

Mijn persoonlijke stelling is juist omgekeerd. IK ben ervan overtuigd dat ik nooit tabak was gaan roken, als ik destijds had kunnen dampen. Ik merk het aan mijn gedrag tegenwoordig. Vaak heb ik pakje sjag in mn tas bij me maar alleen omdat het me wel eens overkomt dat dampen niet lukt mdat ik vloeistof vergeten ben, damper kapot is of geen accu of powerbank bij de hand. Die 50 gram is makkelijk standaard mee te slepen. In begin wel angstig dat ik terug zou vallen maar tegenovergestelde is het geval want ik kan niet wachten tot ik thuis ben om weer vers gevulde damper te pakken.

Edited by MarkN
aanvulling
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...