Aaruman 205 Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Hallo allemaal, Ik zit hier met drie setjes lg batterijen en ik wil de paartjes bij elkaar houden. Twee paar zitten ieder in een mod en een los (in een case). Nu dacht ik met een permanentmarker, de batterijen te markeren. Kan dat wel zomaar en hoe doen jullie dat? Link to post Share on other sites
Kurmit 5427 Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Ja hoor dat kan al zal t met de tijd iets vervagen misschien. Zelf heb ik veel verschillende kleuren wraps waarmee ik mn paartjes markeer en in boekje de datum van dat setje 😜 1 Link to post Share on other sites
Pasha 162 Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 @Aaruman, @Kurmitheeft gesproken 👍kan indd. Geen kwaad. Ik schrijf er ook op of zet er een wrappie omheen. Link to post Share on other sites
KeesB 1387 Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Met zo weinig batterijen kan je ook 3 verschillende kleuren wraps nemen. Ik heb een labeltje met nummer onder de wraps gedaan en dat is er nog wel doorheen te zien. Link to post Share on other sites
DeParelVanHetZuiden 3092 Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Ik plak labeltjes op mijn batterijen. En bij setjes staat er een codering bij als 1/2A - 2/2A of 1/2B - 2/2B enz. Dus de A-tjes vormen bijvoorbeeld een setje. Link to post Share on other sites
Raycoupe 4385 Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Ik heb sinds kort (twintig jaar nadat ze op de markt kwamen) zo'n dymo labelwriter met doorzichtige kunststof labeltjes in de kringloop gevonden. Ideaal voor batterijen en ook flesjes zelfgemaakte e-liquid. Link to post Share on other sites
Johannes Koning 1577 Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Werkt prefect Raycoupe ik gebruik hem ook (brotther) voor labels voor batterijen ,liquid, plantenstokjes op de tuin E.D je kan het zo gek niet bedenken bestel altijd de labels bij 123.print.nl (goedkoop) 1 Link to post Share on other sites
Sub-Ωhm 18313 Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Gebruik voor alles mijn Dymo, op de zaak ook. Te lui om de PC writer te gebruiken, ter plaatse direct resultaat. 1 Link to post Share on other sites
Sebas 3497 Posted May 1, 2020 Share Posted May 1, 2020 ik schrijf het er ook gewoon op met een stift. ook heb ik doorzichtige wraps, als je een keer moet of wil rewrappen kan je die ook gebruiken en een label, of zoals ik een geschreven briefje eronder schuiven Link to post Share on other sites
Aaruman 205 Posted May 1, 2020 Author Share Posted May 1, 2020 Heb er nu inderdaad ook zo'n label op geplakt, als wat ik altijd doe met mijn flesjes. Bedankt allemaal!!! 2 Link to post Share on other sites
Recommended Posts