Jump to content
Tamara

Wiki werker gezocht! (Of eenmalig een stukje pods of nic salts schrijven)

Recommended Posts

Posted (edited)

We willen graag onze wiki uitbreiden met ‘nieuwe’ ontwikkelingen zoals pods en nic salts maar we missen een Wiki werker met ervaring op dit vlak.

Bij deze dus de oproep om je aan te melden als je het leuk vindt om af en toe een stukje wiki te schrijven. Je medewerking wordt zeer gewaardeerd en we hopen, na deze twee artikelen, vaker een beroep op je te mogen doen.

Edited by Tamara

Ten overvloede, mocht je wel veel van pods weten, maar het niet zien zitten (willen of kunnen, om 't even) om een echte toezegging te doen, dan mag je ook een artikel inzenden naar de wiki werkers, die er dan - onder naamvermedling- wat moois van maken :ja

Ik kan jullie er niet bij helpen. Ik heb geen ervaring met nicsalt en weinig met pods. En vragen mag altijd.

Voor mijn geldt hetzelfde als voor Teunh, ik zou graag willen helpen, maar heb pas sinds kort een pod en van Nic salts weet ik al helemaal niets🤷‍♂️

Stuur me maar een PM - met enige uitleg wat je wilt weten over Pods en eventueel NicSalts..

Wat pods betreft, heb ik alleen de Justfog Mini, en die vul ik niet met nicsalt, maar met verdunde VG + aroma.

Deze minifits zijn hervulbaar  +  herbouwbaar. 

Aan alle leden... mochten er volgens jullie nog meer onderwerpen in de wiki missen of een update nodig hebben voel je vrij dat hier te melden.

Ik dacht heel even aan een soort van Q&A maar eigenlijk is dit hele forum al een goed werkend q&a. Wat dan vaak ook nog gerichter met oplossingen komt. 😁

Posted (edited)

Dank je @vaper89

ik zal het meenemen in het te schrijven wiki over Nicsalts

Ik heb ergens vorig jaar of in 2018 ook al uitgebreidt uitgelegd wat het is en doet..

echter kan ik het op dit moment ff ni vinden op het forum, daar ik niet meer weet in welk subforum ik het gegooid heb.

Edited by Camikease

tnx @Tamara.. t helpt mee maar is niet echt het stukje dat ik zocht...