Jump to content

De eerste e-sigaret (1963)


Recommended Posts

en in 1963 was roken niet schadelijk en een algemeen goed(denk ik, ik was er nog niet maar als ik me verjaardagen herinner begin jaren 80 stonden de sigaretten naast de worst en werd er óveral! gerookt)

Edited by Sebas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

denk je @Raycoupe ?

toen ik jong was( tijdje terug) was roken gemeengoed. iedereen deed het en overal werd het gedaan. het was iets “normaals” overal reclame en zelfs al was er een electronische sigaret net goed als nu verkrijgbaar denk ik dat iedereen ze links liet liggen. 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@The Modder

 

Als Sub persoonlijk zou ik gelijk ja zeggen, was de mooiste en vooral leukste tijd uit mijn forum looptijd. Als Sub de admin... dacht het ff mooi niet, wij, het huidige FBT zijn gekke Henkie niet ???

 

En sowieso, een kelder zonder Lex met rode strakke lederen broek in de darkroom is geen echte kelder.

 

Dus helaas.

 

Doet me denken is het geen tijd om je oude naam weer aan te nemen of blijf je liever The Modder

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Sub-Ωhm said:

Doet me denken is het geen tijd om je oude naam weer aan te nemen

 

Ik kan me die niet eens meer herinneren...  toen ik van het forum gerund werd is het volgende wel blijven hangen in mijn nieuw profiel als The Modder.

 

Quote
  • Given 50 points which will never expire.
  • Restricted from posting - Indefinitely
  • Banned - Indefinitely

 

 

Een souvenirtje aan mijn oude carrière en hoe leuk die tijden wel niet waren. Geen erg hoor, met het The Modder profiel kan ik wel posten, al jaren... "if it aint broken, don't fix it".

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 22-4-2020 at 00:12, Sub-Ωhm said:

Pssst Ray, ik kan wel een stukje forum creëren helemaal speciaal voor jou alleen. ?

 

Kun je niet een kolenhokje bouwen voor Ray, en dan een apart topic waarin we aangeven graag een bezoekje te brengen in het hokje ;).

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ah ja mijn initialen, hoe kan ik dat vergeten. En bedankt @Sub-Ωhm voor de zuivere lei, zo kan ik weer het beest uithangen.

Maar schaamteloos het topic van @Pazmaster vervuilen met off-topic- en insider- gebrabbel, het lijkt wel de kelder hier.

Terug wat meer on-topic: een foto vanuit mijn oud forum-leven: mijn ontmoeting met Hon Lik.

 

IMG_20150604_204104583.jpg

Edited by The Modder
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

On 21-4-2020 at 21:03, Raycoupe said:

Ik weet zeker dat als ik halverwege jaren 80 vorige eeuw reeds deze e-sigaret kende, ik nooit was gaan roken. :bloem

Welke eeuw had het anders moeten zijn dan? ?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...