Jump to content
Sign in to follow this  
ricardovdm

Smok infinix , met nicotine zout

Recommended Posts

Hoi mensen ,

Ik had een vraag , ik heb een smok infinix pod systeem met nicotine salt , alleen de coil weerstand is 1,4 ohm , en ik heb nicotine salt liquid van 40 pg/60vg , eigenlijk past het er niet in ,omdat het te stroperig is  , maar ben wel benieuwd of de pod van de infinix dan sneller verbrand , mvg Ricardo 

Als je niet achter elkaar blijft doorhijsen dan valt het met het verbranden waarschijnlijk wel mee. Ik zou het gewoon proberen. Ik gebruik 50/50 zonder problemen in de minifit.

Als het niet verbrand smaakt dan zal het niet verbrand zijn. Waarschijnlijk heb je er gewoon een coil killer smaakje in zitten. Wat voor smaak damp je?

Ik gebruik in de minifit alleen menthol, daar houdt een coil het lang op vol. Lichte tabak kan ook. Ik vind het zonde om elke zoveel dagen een nieuwe pod te moeten gebruiken. Verder gebruik ik alleen RTA’s en RDA’s dus daar mogen de coil killers in.

Mijn caliburnpodjes kunnen gewoon max vg aan. Terwijl deze ook 1.4ohm zijn, best bizar. Heb er wel eens iets van 85% vg mee gedampt, zonder problemen. Mocht je willen overstappen zou ik zeker de caliburn aanraden, giga flavour ook. Heb ook een minifit omdat mensen hier lyrisch zijn van dat ding maar bij mij ligt deze ergens stof te happen