Popular Post Pasha 162 Posted April 17, 2020 Popular Post Share Posted April 17, 2020 (edited) Goedemorgen allen, Ik wil jullie allemaal graag even bedanken voor al de informatie die jullie mij hebben gegeven. Met elke probleem die ik tot nu toe heb gehad hebben jullie met de juiste adviesen en informatie mij problemen verholpen. Soms had ik wel is van die simpele ( domme vragen ) maar alsnog zijn jullie heel vriendelijk geweest. Wat heb ik allemaal geleerd dankzij dit forum en jullie. . Hoe een mod werkt. . Mijn eerste RBA ervaring ( Smok TFV 12 ) . Hoe je een coil kunt bouwen. . Coiltjes schoonmaken . Coil met katoen wicken. . Mijn overstap op een RTA . Welke batterijen ik zou moeten nemen en voor wat ze echt kunnen leveren. . E-Liquid maken, en de juiste verhouding. . Batterijen wrappen. . Vast nog een hoop wat ik ben vergeten. Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te posten, zo niet even verplaatsen s.v.p. Dus nogmaals bedankt voor al de informatie en de support die jullie hebben voor het dampen. Edited April 21, 2020 by Pasha 17 4 Link to post Share on other sites
Kurmit 5427 Posted April 17, 2020 Share Posted April 17, 2020 Jammer dat t onrechte dank is maar graag gedaan hoor je moet elkaar beetje helpen 🤣 1 Link to post Share on other sites
Sledge 10411 Posted April 17, 2020 Share Posted April 17, 2020 Lijkt me een prima plek @Pasha, maar gezien de inhoud van je post, wil je wellicht de titel veranderen van onrechte naar oprechte Wat leuk dat je het zo hebt ervaren en minstens zo leuk dat je de moeite neemt dat te vertellen. Dat laatste wordt wel eens vergeten. Hopelijk wil je het stokje ook overnemen en blijf je nog even hangen om de vragen van andere te beantwoorden. 2 Link to post Share on other sites
Sub-Ωhm 18319 Posted April 17, 2020 Share Posted April 17, 2020 1 minute ago, Sledge said: Lijkt me een prima plek Zit ik hem net te verplaatsen naar hier, mijns inziens toch net iets beter 😜 Leuk om te horen @Pasha 1 1 Link to post Share on other sites
Pasha 162 Posted April 17, 2020 Author Share Posted April 17, 2020 god wat een blunder ! Autocorectie is niet altijd correct. Hahahahah sorry !!! 7 Link to post Share on other sites
Pasha 162 Posted April 17, 2020 Author Share Posted April 17, 2020 @Sledge Mijn buurman is pas begonnen met dampen. Dus hij deed ook zoveel dingen fout gewoon. Batterijen in een mod opladen in de nacht en niet getrouwde batterijen gebruiken. dus gewoon blindelings omwisselen etc. Even op weg geholpen, en toen dacht ik even hoeveel ik eigenlijk al wist door jullie. Ik blijf zeker nog hangen :)) 7 Link to post Share on other sites
Blij 679 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Heel herkenbaar gevoel, ik was ook heel blij om zoveel info hier te vinden. 2 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts