Jump to content

Havoc


SCi

Recommended Posts

Dit keer blijven we thuis met pasen dus tijd om weer eens een sapje te proeven

 

Havoc

 

Voor 20ml is nodig :

 

0,8ml Capella - cake batter

0,1ml Vape train australia - butter base

0,4ml tfa - blackcurrant

 

Gemixed met een 70 / 30 vg/pg base met 5mg nic , heeft 5 weken kunnen steepen.

 

Dit lichtgele sapje heeft vooral de geur van de cake batter maar er hangt nog iets aan vast wat ik niet kan thuisbrengen.

 

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,4 ohm op 35 watt.

 

Ook in de smaak heeft de cake batter absoluut de overhand zonder te heftig te zijn.

De in de geur onbekende laag is nu echter duidelijker ; met wat doordenken kan ik er wel iets van maken dat op zwarte bessen lijkt.

Ondanks dat de cake batter nogal overstemt gaan de bessen wel mooi samen.

Voor m'n gevoel is het geheel wat vettiger dan normaal maar echt duidelijk is dat niet.

 

Meer vermogen verschuift de balans aanzienlijk.

Bij 40 watt heeft de cake batter minder smaakdiepte en dat geeft merkbaar meer ruimte aan de zwarte bessen.

Ik ervaar het niet als een gemis ; de cake batter zit er zeker nog in maar juist omdat de zwarte bes nu meer kan 'spreken' is

het geheel nu veel meer in belans.

Het vettige 'randje' is nu echt helemaal weg.

 

Dit recept ideetje was een gok omdat ik niet zeker wist of de cake batter de smaak als geheel zou gaan 'kapen' .

Dat is niet helemaal het geval maar kan zeker in setups met reguliere coils anders uitpakken.

Een 2e versie zou wat mij betreft net wat minder cake batter en iets meer blackcurrant kunnen hebben.

De moeite waard om eens te proberen !

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...