Jump to content
Steve

22 mm MTL rta?

Recommended Posts

Hallo. Aangezien ik nu een tijdje MTL damp met mijn ouwe C14 en dit toch wel goed bevalt, zoek ik een kleine smaakbom MTL rta die ik op een Pico75 kan gebruiken. Liefst niet uit China, wil 'm graag zsm in huis hebben..

Tnx

Posted (edited)

Berserker Mini  / Berserker Mini V1.5. Beide erg fijne tankjes vind ik, met heel goede smaak. De V1.5 is wat minder gevoelig voor lekkage.

De Hastur MTL Mini vind ik ook nog steeds heel erg goed.

Edited by Vaper69

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb ze allemaal bekeken op YouTube en de berserker lijkt me een prima prijs-kwaliteit tankje. Ik zal hem in de gaten houden voor een aanbieding en wellicht in het verkoop topic. Vooralsnog heb ik net een serpent mini omgebouwd met een simpele 0.78ohm coil en de luchttoevoer bijna dicht en dit werkt verrassend goed. 

Ik heb zowel de Kayfun lite 2019 en de berserker en eerlijk... de Kayfun is zijn geld meer dan waard. Makkelijker in opbouw en beter in smaak.

23 minutes ago, Steve said:

Mooi ding idd. Nogal boven budget op het moment. 

Hij kost wat meer, das waar... maar dan wil ik u er nog bij melden dat ik nog steeds een Kayfun lite in gebruik heb. Bouwjaar 2014... en die doet het ook nog prima. Ik weet dat ie het dubbel kost van de Berserker, welk trouwens zeker niet slecht is... maar op lange termijn ben ik zeker dat de Kayfun langer zal leven.

8 hours ago, Steve said:

Vooralsnog heb ik net een serpent mini omgebouwd met een simpele 0.78ohm coil en de luchttoevoer bijna dicht en dit werkt verrassend goed. 

Dat heb ik ook een poosje gedaan. Had er ook nog een airflow reducer van de Smok TFV4 Micro in die precies bleek te passen. Maar dat bleef toch een wat losse MTL dus toen ik de Berserkers leerde kennen was ik gelijk verkocht vanwege de strakkere trek die ze geven.