Jump to content
rot-

Trilogy RTA

Recommended Posts

Trilogy RTA van Vaperz Cloud... Maandje of 2 uit nu.

Verbaast me eigenlijk een beetje dat ik hier op het forum deze RTA nog niet besproken heb zien worden.

Heb de Trilogy RTA nu inmiddels een weekje in huis en kan niet anders zeggen dat dit mn favo RTA van 2020/all time is. (al is 2020 nog jong)

Het is wel een flinke jongen, 30mm en een zwaar gewicht, straalt een en al kwaliteit uit.

Opbouwen is een fluitje van een cent, heeft een groot deck dat hetzelfde is als de Asgard RDA, al heb ik deze nooit gehad.

Kan zowel single als dual coil aan. Maar het mooiste, deze komt met een extra doosje waar 3 glaasjes in zitten; 2ml, 5,5ml en... 10+ml 

Vaped super smooth en is tevens de stilste RTA die ik in bezit heb.

Kortom, een toppertje!

1b.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

Edited by rot-

Mooie tank inderdaad, wel stevig aan de prijs.. Lijkt me ook behoorlijk veel airflow of niet?

Een hele mooie tank. Ik heb hem op mogen bouwen en kunnen testen. Het is zeer zeker een lekkere DL tank, met echt ruim lucht. Wel effe op de plaatsing van je wick letten. De wick helemaal over de airflow ruimte heen buigen, anders gaat hij kledderen en lekken. Ook ik vind hem wat stevig aan de prijs. Zal hem zelf niet aanschaffen, de Brunhilde blijft m'n favoriet.

Posted (edited)

@elitehunter

Helemaal niets? Ook niet een beetje bij de airflow control?

Bij mij wel vaker. Uiteindelijk wel een goede truuk tegengekomen. In de video van vaping with vic heeft hij het over het katoen omhoog duwen zodat het de rand van de juicewell  niet aanraakt. Dat was al een goede tip.

Later las ik nog een betere tip door 2 tandenstokertjes te schuiven tussen de rand en het katoen. Aan beide kanten. Na het plaatsen hiervan het katoen pas voorzien van wat liquid. Daarna tandenstokers eruit halen en het katoen blijft voor altijd mooi van de rand weg.

Edited by rot-

Ik steek mijn pincet er altijd achter na het wicken. Zoals kf5. Bij mij nog geen druppel lekkage, ook niet als ik hem 2 a 3 dagen niet gebruik met een bija volle tank.

@Teunh

Goed om te horen. Hoe bevalt ie verder nog? Welke coils heb je al gebruikt erin?

Hij bevalt super goed. Ik gebruik booral flatwire in deze tank. 0.49 ohm op het moment met een dual coil. Dampt heerlijk. Heb ook claptons enzo erin gehad maar de flatwire wint met gemak.