Jump to content

Afbeelding vergroot door er op te klikken

Recommended Posts

Hoe doe je dat? Ik zie wel eens een bericht met een een niet al te grote foto daarbij maar als je het beter wil zien is het zo handig als je hem zonder kwaliteit verlies kan vergroten.(moet de afbeelding dan gehost worden? )

Ik heb er nooit zo op gelet maar als je een foto rechtstreeks hier upload dan is de grootte beperkt terwijl je extern (bij een hosting als postimages.org) de foto’s wel in groot formaat kan opslaan. Daar zal het dus inderdaad mee te maken hebben.

spacer.png

AFA2CD79-1335-430D-B98C-F5445ADCFAE2.jpeg

De bovenste is via postimages en de onderste rechtstreeks geüpload  .... edit: ik zie niet veel verschil. Waarschijnlijk heeft het dan meer te maken met de kwaliteit van de foto

Edit 2: ik zie nu dat ik als admin grotere foto’s mag uploaden. Dit was dus niet zo’n zinvolle test .....

Edited by Tamara
  • Haha 1
1 hour ago, Tamara said:

zie nu dat ik als admin grotere foto’s mag uploaden

Admins hebben geen restricties, en zowel... dan toveren we die gewoon weg 😎

• Thanks 1

Dat is dan wel weer lief van @Madman 😘

Ik zie alleen dat ze deze versie niet als gewone versie hebben en ik ben niet van het squonken.... Jammer, want ik zie zelden iets voorbijkomen dat ik echt mooi vind.

43 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Misschien tijd om het eens een kans te geven.

Misschien. Heeft sqonken voordelen t.o.v. dampen met een normale mod?

Edited by Chika

Je kunt er natuurlijk ook een reguliere tank/dripper op draaien en zonder squirten sqonken door het leven gaan. Heb je wel een mooie single batt mod :meisjemet een opbergvakje voor wat extra liquid.

• Thanks 1

@Chika Squonken heeft voor mij vooral het voordeel dat er erg veel liquid in het squonkflesje past. En lekvrij, dat is ook wel erg fijn!

Het is trouwens wel een ongereguleerde squonker. Wel beveiligd dus maar niets op in te stellen.

• Like 1
  • Thanks 1