Jump to content

Recommended Posts

ik heb gisteren voor het eerst gedampt. justfog q16 met tabakssmaak 18 mg. Ik denk zo'n 30 hijsjes over de hele avond. Toen ik vandaag opstond had ik nog steeds een dampsmaak in mijn mond. Niet fijn. Is dit normaal?

ehm...nee. 

kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad eigenlijk. 

heb je wel voldoende gedronken? 

word wel geadviseerd als je dampt maar bij 30 hijsjes zal dat ook wel meevallen. 

ben je gelijk begonnen met dampen of heb je wel eerst je coil een beetje liquid laten opnemen? anders heb je met een verbrand stukje katoen zitten dampen en dan kan ik me voorstellen dat de “geur nog in je neus zat” en dat je het daarom proefde?

verder kan ik me niks voorstellen dat je het vanmorgen nog “proefde”

misschien ,maar 30 hijsjes zijn nu niet extreem veel hijsjes dat je er last van zou hebben. 

misschien komt er nog iemand met een geniale ingeving.

mij klinkt het in ieder geval niet bekend. 

ook niet eerder die vraag voorbij zien komen hier dus ik tast verder even in het duister, sorry

Ja dat kan, maar je vertelt zo vreselijk weinig over je liquid en evt mengen dat het allemaal koffiedik kijken is.

Ik heb niets gemengd en de liquid is Just Smokey green. Premium JSG tabakssmaak 18 mg nicotine. PG VG 40 60. Ik heb bij het dampen ook nog gewoon gerookt, ik denk dat ik een nicotine smaak in mijn mond heb.

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten

Die nicotine zat er al in maar ik denk dat door het niet schudden ik teveel heb binnen gekregen. Bedankt voor het meedenken 

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten

On 9-2-2020 at 22:46, Klauwkikker said:

PG VG 40 60.

is wat hoog Max 50-50 PG/VG sapjes voor die just Fog coiltjes.. 

Het kan ook aan mij liggen hoor, maar van tabaksmaken blijf ik ook lang last houden van die nasmaak...

1 van de redenen waarom ik geen tabaksmaakjes damp

Ligt wel aan de liquid dus