Jump to content
Sign in to follow this  
Kaashoek

Smok Guardian-3

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

ik ben ruim 8 jaar een damper, waarvan de laatste 4 à 5 jaar met een Smok Guardian-3. Op dit moment is deze kapot, alleen als er een nieuwe volle batterij ingaat, komt de melding SMOK EPV75 en dat is het dan. Dan gebeurt er niets meer.

Misschien is er iemand bij dit forum die mijn e-pipe kan repareren tegen uiteraard een vergoeding.

Bij voorbaat mijn dank. ^Wim.

Als het goed is kun je deze resetten als dat niets opleverde kun je proberen de software overnieuw te installeren. Vaak werken deze dingen wel. Zoniet dan is er iets mis met de printplaat/chip 

Idd, een vuurknopje is nog wel te doen, losse 510 of draad, maar print wordt lastig en defecte chip is sowieso het einde.

Zal best wel iemand ergens bestaan die het helemaal kan uitzoeken, maar dat is vele uren werk en kost veel meer dan het ding zelf.

Sowieso hulde dat je 4 a 5 jaar met een Smok hebt gedaan, de uitzondering die de regel bevestigd, het is niet het meest degelijke merk gebleken. Waarschijnlijk zijn er wel mensen die een goed advies kunnen geven voor een opvolger, waar je wellicht gewoon hetzelfde tankje op schroeft.

Als het goedkoop moet, voor twee tientjes (soms nog minder) koop je een modje (exclusief batterij), waar het tankje van de deze Smok op past.