Jump to content

Recommended Posts

Vandaag viel m'n oog op  de initiator van dit topic .... Tamara

In mijn beleving was dit toch Karin Spaink? (retorische vraag)

De eerste post is ook door Tamara ge-edit op 30 november, dus het is al een tijdje zo

Het was me echter nog niet opgevallen tot vandaag

Er zal ongetwijfeld een goede reden aan ten grondslag liggen, maar m.i. doet dit een beetje onrecht aan Karin en haar inzet in de beginfase van dit forum (laatst online 7 nov)

Wellicht heb ik iets gemist hierover, maar ik lees ook niet alles

Wat is je vraag nu eigenlijk Cybmov?

Nou, geen 😁

Het is een observatie en het waarom gaat me niets aan

Ik blijf het alleen vreemd vinden

Dat is inderdaad een tijd terug gewijzigd. We werden erop gewezen dat de titel en tekst wat dwingend overkwam. We hebben deze wat vriendelijker en uitnodigender gemaakt en meteen de initiator gewijzigd. Dat laatste had natuurlijk niet hoeven gebeuren maar aangezien er dusdanig aan was gesleuteld wel begrijpelijk, lijkt me

• Like 2

Precies zoals Tamara al aangeeft.

We doen dit niet vaak, bijna nooit, wanneer we in een intro tekst uit verleden een kleine wijziging maken laten we de TS gewoon staan, maar wanneer we een volledig nieuwe intro maken voor een topic doe we dit uiteraard niet uit naam van de oorspronkelijke poster welke al lange tijd niet meer aanwezig is.

Aangezien Tamara de nieuwe gastvrouw is op ons forum is het wel zo netjes dat haar welkomst tekst uit haar naam komt.

Zij heeft de nieuwe tekst aangemaakt en ik heb in deze de auteur gewijzigd.

Tevens gebruiken we dit topic vaak om mensen uit te nodigen, ook wel leuk wanneer nieuwe leden een persoon zien die zij als FBT'er gaan leren kennen.

Over Karin, Karin zijn we heel dankbaar voor wat zij allemaal heeft gedaan voor ons forum, maar de tijden gaan ook verder en daar komt nu eenmaal verandering bij kijken.