Jump to content
Sign in to follow this  
Maasje

Zenith Pro

Recommended Posts

Hai

Ik heb onlangs een Zenith Pro aangeschaft.

Gebruik nu de bijgelverde 1.2 ohm coil, dit gaat prima.

Vroeg me alleen af wat nou het verschil was met de 0.8 ohm coil die ik altijd gebruikte.

Heb er ook al de 0.8 ingedaan maar merk niet echt verschil.

Iemand die wat meer ervaring heeft met de clearomizer, ik ben namelijk door mn coils heen en moet nieuwe bestellen.

Ik moet even beginnen met dat het heel erg persoonlijk is, en misschien verschillende antwoorden gaat krijgen omdat iedereen verschillend is.

De weerstand is anders, en over het algemeen is het zo dat: Ohm omlaag = watt omhoog. Ohm omhoog = Aantal watt omlaag. dus je het meer power om liquid te verdampen als je een coil met lagere ohms gebruikt. Rond de 1 ohm is over het algemeen voor MTL (Mouth to lung), voor DL (Direct lung) ga je richting de .4 .3 .2.

ik zelf merk ook nooit zoveel verschil tussen mtl en mtl, maar als ik meer richting de dl ga kun je meer verschil maken tussen clapton, fused clapton, mesh. Maar als je geen verschil merkt tussen de 0.8 en 1.2 coils zou ik persoonlijk voor de 1.2 gaan omdat je wat minder watt gebruikt en dus je batterij langer mee gaat. maar het blijft een persoonlijk verhaal en wat voor een ander werkt kan voor jou geen verschil maken.

Edited by Damuku

Ik doe inderdaad ook weken met de 0,8 maar ik dacht dat die nieuwe 1.2 speciaal voor de Pro gemaakt was.