Jump to content

Weinig smaak met rda


Recommended Posts

De Aparatuur die ik nu grebruik
is als volgt
Vaporresso gen box mod
Athena rda
Met volgens mij ni80 clapton coils weet niet 100% zeker of dit juist is
De katoen is COTN threads gekocht in vape shop in groningen
mijn airflow staat altijd op max
damp ongeveer op 60 a 120 wattage
De smaken die rook zijn
shellback slush van charlie noble
Horny Buble gum banana 
Twelve monkeys strawberry saimiri
Donut puffs Sweet berry donut
ik rook damp ongeveer a 7 keer per dag
Drink ook van thee
poets mijn tanden twee keer per dag
Ik kan de oorzaak niet vinden is wel iritand dat ik weining van mijn geld proef
 

Edited by mathijseissens
Te weinig infomatie voor hulp
Link to comment
Share on other sites

De Aparatuur die ik nu grebruik
is als volgt
Vaporresso gen box mod
Athena rda
Met volgens mij ni80 clapton coils weet niet 100% zeker of dit juist is
De katoen is COTN threads gekocht in vape shop in groningen
mijn airflow staat altijd op max
damp ongeveer op 60 a 120 wattage
De smaken die rook zijn
shellback slush van charlie noble
Horny Buble gum banana 
Twelve monkeys strawberry saimiri
Donut puffs Sweet berry donut
ik rook damp ongeveer a 7 keer per dag
Drink ook van thee
poets mijn tanden twee keer per dag
Ik kan de oorzaak niet vinden is wel iritand dat ik weining van mijn geld proef

Link to comment
Share on other sites

Ik ken niet alle smaken, maar ze klinken zoet ?

ik denk ook je katoen, net als @Tamara al zei. 
Ik damp de ganze dag kanzi(clone,zelf gemixt anders loop ik er op leeg) die is vrij zoet en om de dag vervang ik m’n katoen(tussen de 40 en 80ml ) Kan iets langer maar na 4 dagen is echt de smaak op dus ik hou voor mezelf om de dag aan en is nog geen 30sec. Werk dus zelf heb ik daar geen problemen mee. 
 

maar als jij dus die smaken dampt en het is bijvoorbeeld al langer dan een week geleden dat je er nieuw katoen in heb gedaan kan ik me voorstellen dat je de smaak maar mwah vind

Edited by Sebas
Link to comment
Share on other sites

En hoe ziet die er uit? Nog als nieuw of lekker aangekoekt?

smaakblock zal wel niet als je die smaken afwissel. Of je moet iets hebben met menthol ofzo erin en daar wat van dampen. Even de boel resetten zeg maar. En dan merk je ook wel of je een smaakblock heb(of je proeft wat,of niet)

ik zelf geloof niet in een “echte” smaakblock. Wel dat sommige smaken wat minder smaken de ene dag en weer super de andere dag. 
Ik damp al maanden dezelfde liquid en soms valt de smaak een dagje tegen maar 90% van de tijd is het gewoon zoals het moet zijn. 
heb je gerookt? Ik wel en sigaretten waren ook niet altijd even lekker, maar ik kocht geen ander smaakje. Ik zette door en na een dag was de peuk weer “normaal”

Link to comment
Share on other sites

Zoete liquids , wisselen van smaakjes tussendoor en wick een week oud...

Ik vind m na 24 uur al niet meer te paffen en vervang mn wick dus dagelijks ff dat smaakt gewoon zó veel beter.

 

Ok stappenplan :

katoen er uit halen

even pulserend vuren tot je coils opgloeien (onder afzuigkap of buiten is aan te raden)

en snel af laten koelen onder koud water (laten schrikken) tot alle aangekoekte rommel weg is en coils mooi schoon.

Pas op dat je mod niet nat word duh.

Dan nog keer opgloeien en rustig af laten koelen zodat metaal weer ontspant.

Dan een nieuwe wick er door , mag best strak en dan goed met liquid zeiknat maken dat katoen.

En laten we dan eens kijken of t weer smaakt ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Staan de coils goed in de rda? Niet te hoog of te laag. Te ver naar buiten of naar binnen. Ik ken de rda niet verder. Ik doe om de dag of om de 3 dagen me wick en elke week een nieuwe Coil. Waarom zo vaak? Gewoon omdat het kan ?

Link to comment
Share on other sites

@mathijseissens Hoe lang damp je deze smaken al?? Als dat al zins jaar en dag is kan dat de oorzaak zijn en moet je is een week of wat overstappen naar een andere smaak. Ik ken de smaken helemaal niet, maar als er in alle gelijksoortige smaken zitten kan het zijn dat er smaakblok optreed. Als dat het niet is kun je is gaan kijken naar je wattage, wat voor weerstand geven je coil(s) aan. Het kan natuurlijk zijn dat je veel te laag dampt.

 

Het wicken zelf kan het ook nog aan liggen, als je je Coils te strak wickt heb je ook veel minder smaak. Ik zou inderdaad zoals Parel al zegt een foto plaatsen daar kunnen wij over het algemeen veel meer mee.

Edited by Damuku
Link to comment
Share on other sites

Dat je ze niet rood ziet worden komt denk doordat er zoveel omheen aangekoekt zit. Althans dat lijkt op de foto. Als je de stapjes van Kurmit volgt en desnoods een paar keer herhaalt moet dat lukken. 
 

Weet niet hoe oud deze coils zijn en hoeveel je dampt maar eens in de zoveel tijd je coils vervangen is wel aan te raden. Ik brand ze meestal een keer of 3/4 schoon en vervang ze daarna. 

Ik ken het deck niet maar het lijkt of je coils niet echt evenwijdig aan elkaar staan. Kijk even goed naar de positie van je coils als je nieuwe plaatst.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...