Jump to content

Low Nicotine Cigarettes?..... what?!


Recommended Posts

In de VS. schijnt dit onderwerp definitief van tafel te zijn:

"The US Department of Health and Human Services has dropped a proposal put forward two years ago, which would have reduced the amount of nicotine in cigarettes to non-addictive levels."

 

(Wanda de Kanter heeft dus het nakijken.....................................Weg belegging in aandelen low-nicotine plantages..............Huiliehuilie en nieuwe sponsoractie).

 

https://www.vapingpost.com/2019/12/13/the-us-retracts-its-plan-to-cut-nicotine-levels-in-cigarettes/

Edited by balling
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ik vind dit ook by far de meest nutteloze uitvinding ever. Haal de meest onschuldige stof met zowaar enkele positieve neveneffecten er uit, en hou alles wat schadelijk is aan dat ding over. Aangezien voor veel rokers de handeling en het ritueel 90% van de verslaving/gewoonte zijn, schiet dat hele ding dus zijn uiteindelijke doel voorbij. 

 

Zo briljant als de e-sigaret is, zo totaal mesjogge is een sigaret zonder nicotine. 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Wat mopper zegt, de rotzooi mag je blijven inhaleren en een onschuldig stofje als nicotine halveren, maar de grote meerderheid is ooit wijsgemaakt dat de nicotine zo slecht en verslavend is en die gele nicotine aanslag moeilijk te verwijderen in je huis.

Dit zit zo vastgekoekt in de mensheid dat je dat nauwelijks kan veranderen, als je dan tegen deze mensen zegt dat die gele/bruine aanslag de teer en andere verbrande rotzooi uit de sigaret is en nicotine kleurloos dan lul je maar wat, je laat het zien via een video en dan is die video een nepvideo.

Daarom gebruiken ze dit omdat het zo gemakkelijk is en het grote gros trapt er gewoon in en denkt dat ze beter af zijn met die gehalveerde pleurispeuken, zijn gewoon vieze maffiapraktijken van de tabaksindustrie waar de overheden in mee gaan.

Link to comment
Share on other sites

En met deze zul je helemaal niet aan je trekken komen dus ga je de één na de ander opsteken. Ze kunnen beter sigaretten maken met méér nicotine zodat men minder snel trek krijgt en ook minder gaat roken. Lijkt mij veel logischer, maar nicotine wordt helaas nog steeds als de grote boosdoener gezien. 

Edited by Pazmaster
Link to comment
Share on other sites

Vanuit het oogpunt van Big T gezien niet nee, die willen natuurlijk zoveel mogelijk verkopen, maar als het om het gezondheidsaspect zou gaan lijkt me het wel logisch. En dat zou toch zogenaamd hun beweegreden zijn om dit soort wanproducten op de markt te brengen? Gelukkig zijn we niet helemaal van gisteren, bovendien kunnen lekker dampen ipv die troep te roken. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, SanSiro said:

Is niet logischer, want daar verkopen ze er minder van,

en dat zal echt niet de bedoeling zijn...

Van de low-nicotine sigaretten zullen de rokers veel meer pakjes kopen

Moet jij eens raden waar American spirit sigaretten om bekend stonden, deze werden verkocht door 22nd century 

Link to comment
Share on other sites

Zolang de accijnzen maar onaangeroerd blijven, want daar wordt het loon van alle Wanda's ter wereld mee betaald. Toen de limieten op nicotine in de EU werden ingevoerd ben ik van één pakje Gauloises naar zowat anderhalf pakje per dag gegaan, dus loonsverhoging voor de Wanda's. En toen kwam dampen: van anderhalf pakje naar nul, en een ware paniekreactie wereldwijd bij al die Wanda's. Dampen heeft mijn leven veranderd in de zin dat het echt een bevrijdend gevoel was om niet langer verplicht te zijn om het loon van mijn beulen te moeten betalen. En met zelfbouw apparatuur en zelfgemaakte sapjes, probeer me dat nu nog maar eens af te pakken... De anti-rook industrie is zowat de enige die gefinancierd wordt door diegenen die onder vuur liggen. Een echte perverse situatie; elke andere denkbare politieke lobbygroep wordt door hun aanhangers gefinancierd, zoals het hoort.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ik ging ook meer roken bij de nicotine arme sigaretten toen die ingevoerd werden ((pakweg 25 jaar geleden?) waar ik vroeger vanwege gezondheid meende naar te moeten overstappen. Volgens mij werd dat toen ook gesuggereerd door de officiele instanties.

http://www.gezondheidsnieuws.aantreffen.nl/stoppen-met-roken/nicotinevrije-sigaret-gevaarlijker-dan-gewone-tabak/ 

 

De jongeren werden ook regelmatig (onterecht) als argument ingezet om deze sigaretten te gaan verkopen.

 

http://www.gezondheidsnieuws.aantreffen.nl/stoppen-met-roken/nicotinevrije-sigaret-nicotine-arme-sigaret-erg-gevaarlijk-jongeren/

Edited by elja
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...