Jump to content
swaan77

Smok priv M17 / coil / vloeistof ?

Recommended Posts

Hoi , ik ben Marcel , Zocht een leuk Damp Forum omdat ik een vraag heb ?

Mijn e Smoker is een , PRIV M 17 van SMOK .

Heb eerder deze avond mijn e sigaret gevuld met vloeistof voor e sigaretten ,

Mijn Coil heb ik vervangen met /     smok stick M 17 Core .

Hij werkt heel goed ( het dampen enzo )

Mijn E vloeistof heb ik deze avond al 2 keer gevuld .

De vloeistof is heel snel op ?

Ik wou vragen hoe dat kan ?

Er staat bij duel coils 0.4

Zou heel blij zijn als iemand weet hoe dat kan ?

@swaan77 Je hebt een sub ohm tank, die geven veel damp en gebruiken dus veel vloeistof. Duur in gebruik inderdaad maar je kan kosten besparen door zelf je vloeistoffen te mixen. Of je koopt een ander soort tank, met coils groter dan ca. 1 ohm, die gebruikt minder vloeistof.

Als je wilt dan kan je je trouwens even voorstellen in onderstaand topic. Wij vinden het leuk om nieuwe leden wat beter te leren kennen 

Ja wat onze @Tamara zegt.

Subohmen en multicoils staan garant voor een kolk in je tank.

Dus of je wensen bijstellen of misschien een single coil. En ook in single coils heb je grote verschillen. Clapton of Meshcoil jaagt het verbruik ook op ten opzichte van een eenvoudige Kanthal coil.

@Moppersmurf Mijn ervaring met typen fabriekscoils is dat het weinig/niks uitmaakt voor je vloeistof verbruik of je nu quad, dual, single,octa coils hebt. Hangt in mijn beleving veel meer af van het wattage waar je op dampt. Heb hier bijv een quadruple coils en een dual coil. Maakt geen donder uit op gelijke wattage. De quadruple coil begint vanaf 30 watt, de dual coil vanaf 40. Ik vind zelfs de smaak van die dual coil beter dan van die quadruple coil.

mtl of dl maakt voor mij heel veel verschil. Meer coils betekend over het algemeen lagere ohm en meer watt door je coils, en daardoor dus ook meer liquid verbruik. Je moet je vooral afvragen wat jij wilt. Wil je complete wolken: dan zit je aan hogere wattage vast en waarschijnlijk ook subohm, en dus ook direct aan meer verbruik. Wil je echt smaak maar niet zoveel damp kun je eventueel overstappen naar mtl waardoor je verbruik echt omlaag gaat. Vergeet trouwens niet als je de stap naar mtl maakt dat je hoger moet gaan zitten in je nic level wat die komt niet zo goed over in een mtl.

Verder is wat tamara zegt wel een goeie, als je overstapt op zelf mixen dan druk je de prijs wel heel erg.