Jump to content
UGL191130

Eleaf istick basic

Recommended Posts

Heb nu 1 dag de Elaf basic in mijn bezit , valt op zich niet tegen maar stuit op 1 probleem..om het tankje te vullen moet je moet je de clearomizer verwijderen door bij het mondstuk te pakken en omhoog te trekken , want die word op zn plaats gehouden d.m.v een magneet...probleem is...het mondstuk komt los en de clearomizer blijft zitten en krijg je er ook niet uit omdat het een vrij sterke magneet is..weet iemand hier een oplossing voor? Heb al verschillende e sigaretten gehad maar dit is toch wel een bagger systeem 

Welkom @De weert

Bij deze ben je uitgenodigd om jezelf voor te stellen in onderstaand topic. Leuk om iemand wat beter te leren kennen.

Ik ga me niet voorstellen want aan die flauwe kul begin ik niet aan. Mijn probleem is netjes opgelost met de winkel , dus je kunt het mooi bekijken 😂😂 doe mij maar lekker blocken 

@De weert Jammer dat er mensen als jou bestaan...mare DOEI🙋‍♂️, de deur is 💁‍♂️ die kant op.

Edited by Damuku

Apart antwoord van de @De weert maar aan 1 kant snap ik het wel. 
meneer/mevrouw komt hier om een antwoord te krijgen en dat krijgt het niet. 
in plaats daarvan is het gelijk: stel je voor!

misschien een idee om de mensen eerst een antwoord of hulp te geven en als ze het dan nog leuk vinden om te blijven ze daarna pas te wijzen op het voorstel topic @Tamara ?

@De weert verzoeken om accounts te wissen kunnen ingediend worden bij @Sub-Ωhm, kwestie van even een dm die kant op doen.

@Sebas ik heb niet altijd een passend antwoord dus af en toe beperk ik me tot welkom heten en uitnodigen tot voorstellen. Zo doen we dat al heel lang. Ik zal eens zien of we dat willen heroverwegen.

@Tamara dat weet ik en de mensen die al wat langer mee lopen weten dat ook. 
persoonlijk vind ik het ook niet vervelend en ik vind het wel grappig om de verhalen van mensen te lezen(hoe begonnen enzo) 

maar als je hier nieuw ben en dat niet weet kan het soms wel eens dwingend over komen. 

misschien even wachten tot er wel een antwoord is voordat je het vraagt?

Misschien als de topic titel veranderd word scheelt het al de helft. 
je schrijft er altijd bij dat het leuk is en niet verplicht maar het enige wat ik(en ik denk dus ook de nieuwelingen) zie is de link en daar staat:

stel je voor!

misschien veranderen in:

Zin om je voor te stellen? Doe het hier. 
Of iets in die trant. 

Niet te veel moeite in steken , huidige systeem is prima.

Als mensen echt geïnteresseerd zijn om een community te joinen en wat te leren is t kleine moeite je voor te stellen toch.

Zo'n piemel die nog bijdehand gaat doen ook wil je hier niet eens hebben dus opgeruimd staat netjes 👍🍻

@Sebas Ik heb het bij het FBT in de groep gegooid. Even de titel van het stel je voor topic wijzigen is sowieso wel een goed idee

Mja dat voorstellen...  Een oppervlakkig lulverhaal om aan de eisen te voldoen vind ik ook maar zozo. Zelf gooi ik mn hebben en houwen ook echt niet in zo'n topic.

Daarbij zie je dat mensen ook gewoon in het forum groeien waarbij sommige interessantere zaken ook wel boven komen drijven.

Van mij mag het wel wat minder gepushed worden. Iemand die in het hele forum geïnteresseerd is ziet het vanzelf wel en iemand die een enkel antwoord wil kan dat toch ook gewoon krijgen?

Er zit natuurlijk een verschil tussen je hele levensverhaal en je kort voorstellen. Ik ben lid van meerdere fora (niet alleen damp gerelateerd) maar over het algemeen wordt het wel gewaardeerd. Ik ben het zeker wel met je eens dat ik ook zeker niet alles wat ik mee maak hier of op andere fora pleur, dat is een gedeelte privé en die bepaal je zelf. Maar ik vindt het een beetje raar dat je hier binnenkomt met een vraag, en zo snel je (netjes) gevraagd wordt om je voor te stellen dan zo te reageren.

Maarja dat is waarschijnlijk het veilig achter je beeldschermpje zitten en lekker de eikel kunnen uithangen (wat veel meer op het internet voor komt).

Mijn mening is dat als je hier om hulp komt vragen er best gevraagd mag worden om je even voor te stellen, het is (volgensmij) ook geen verplichting. Misschien kunnen jullie de vraagstelling iets anders doen zodat het wat minder dwingend overkomt, alhoewel ik vind dat @Tamara de vraag netjes stelt dus...daar heb ik niks op aan te merken. Misschien had je kunnen toevoegen dat jij niet echt een antwoord had maar andere mensen misschien wel, maarja dat is dan ook weer achteraf gezegd.

Edited by Damuku

Ik vind het eerlijk gezegd prima zoals het nu is, de TS hoeft niet op zo'n onbeschofte manier te reageren, je hoeft je niet voor te stellen dus ik vind zijn reactie dan ook nergens goed voor, mijn huisarts zou zeggen "Heb je al eens aan therapie gedacht?"