Jump to content

Stijve spieren


Marcos79

Recommended Posts

Hoi allemaal

Ik heb laatst een voopoo vinci gekocht en de coil die ik erin heb is 0.3 ohm ik heb dacht ik last van een pg allergie maar dan alleen het stukje stijve spieren dus alles op vg basis gekocht aroma en nic ook maar toch nu ook weer stijve spieren dat is het enige wat zwaar klote is maar kan het zijn dat ik allergie heb voor pg maar voor vg ik maakte altijd me mixjes op 75 vg x 25 pg stijve spieren nu 100% vg met 10 % demiwater verdunt  en weer stijve spieren ik vind het echt klote ik vind dampen zoveel lekkerder als roken maar ben bang dat ik er niet tegen kan heeft iemand tips over wat ik kan doen gr Marco 

Link to comment
Share on other sites

Hey Marcos, heb je je voedingspatroon wellicht ook verandert? Dat kan nogal van invloed zijn op spierpijn, met name in de bovenbenen. Net zoals vitamine D.

Wellicht iets om uit te sluiten alvorens je stopt met dampen. En inderdaad, voldoende drinken, maar dat lijkt in orde - al kun je het eens een paar dagen testen met een litertje extra.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ok dan weet ik dat het niet aan de nikkel ligt maar als ik dus te weinig drink kan je spierpijn krijgen zit op 100% vg dus als ik het goed begrijp kan ik dan beter gaan kijken of ik 50vg x 50 pg kan gaan dampen dan dan heeft me lichaam dus minder vocht nodig  want de vg ontrekt het vocht toch en niet de pg  

Link to comment
Share on other sites

@Marcos79 Ik drink gemiddeld 4 liter water per dag waarvan een deel met mijn favoriete siroop Citroen ijsthee van de Aldi ijs- en ijskoud. Dat spul is voor mij bijna net zo verslavend als dampen. Het drinkt dan wat makkelijker weg.

Edited by Hansy
Link to comment
Share on other sites

Vijf tot 6 glazen water, 1 tas soep, 6 koppen koffie op z'n minst. In de zomer bij een hittegolf tot 2l water. Toen ik nog rookte dronk ik ook al veel water, de dokter zei toen dat ik aan het uitdrogen was naar aanleiding van een bloedonderzoek. Behalve wat hoofdpijn had ik toen geen klachten, ook geen spierpijn. Even kijken of met je vorige set up de klachten aanhouden?

Kan je alvast je nieuwe speeltje de schuld geven of uitsluiten.? Of is dit je instapmodel en damp je nog maar pas, dat is niet duidelijk in je eerste bericht. Je kan ook altijd even de pauzeknop indrukken, blijven je klachten aanhouden is het heel waarschijnlijk iets voor de Dr. om de oorzaak op te sporen.

Link to comment
Share on other sites

Wanneer je stopt met roken, kan men meer gespannen worden (lees spierspanning) 

Ik heb een hoge spierspanning, dus ik merk dat vooral in mijn nek/schouders. 

 

Stoppen met roken en beginnen met dampen kan ook de stemming beinvloeden, dit heeft dan weer te maken met een verandering in de werking van neuro transmitters. 

 

Wellicht hebben jouw klachten hier iets mee te maken. 

Extra magnesium kan helpen, evenals meer water drinken. 

Link to comment
Share on other sites

Ik drink met gemak twee liter per dag weg, maar dat doe ik al mijn leven lang. Toch voelde ik meer 'uitdroging' toen ik begon met dampen. Na verloop van tijd is het voor mij allemaal weer terug bij af en drink ik ongeveer hetzelfde als vroeger. 

 

Weet niet wie dit kan onderschrijven, maar van mij uit is het dus geen blijvende drink-me-ongans-want-ik-damp, mocht dat gewicht in de schaal leggen bij de keuze van de TS

Link to comment
Share on other sites

Toen ik stopte met roken (zonder vapen) had ik óók allerhande kwalen.

De laatste keer ,(toen ik begon te dampen) was dat niet anders al had ik door de nicotine in de vape minder last als de vorige keren.

Mogelijk is je kwaal gewoon een gevolg van het niet krijgen van bepaalde sigaret toevoeging stof.

Als het na langer dampen was zou ik denken aan het loskomen van de teer in je aders.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...