Jump to content
Theodor

Te veel dampen?

Recommended Posts

Hallo ben al een tijdje rookvrij en damp nic salt 20mg nicotine,nu is mijn vraag of ik te veel damp doe 2 dagen met een flesje van 10 mml.

Ik vraag dit omdat ik soms in de avonduren hoofpijn krijg(denk van de nicotine).

Meer water drinken dus. Als je misselijk en week in je maag wordt, ben je nicsick. Hosofdpijn duidt meer op uitdroging

Ik zou ook eerder aan uitdroging denken , als je gaat dampen heb je echt paar extra glazen water per dag nodig.

Van 20 mg naar 10mg is wel een grote stap ineens. Dan kun je er donder op zeggen dat je de hele tijd aan dat ding zit te lurken zonder enige voldoening te krijgen. Met als gevolg dat je weer trek krijgt in een echte peuk...

Ik zou eens een flesje van 10mg mixen met een flesje van 20mg. Dan kom je op 15mg / ml, en is de stap niet zo groot. Bij de meeste shops kun je lege liquid flesjes kopen die je voor dat doel kunt gebruiken.

17 hours ago, Vaper69 said:

Van 20 mg naar 10mg is wel een grote stap ineens. Dan kun je er donder op zeggen dat je de hele tijd aan dat ding zit te lurken zonder enige voldoening te krijgen.

Ach welnee. De voldoening zit 'm juist in de hele tijd aan het ding lurken.

(insert obligatory that's what she said here)

Kan het ook niet aan het soort liquid liggen? Heb zelf een paar hele zoete met 75vg en als ik die veel gedampt heb op een dag, dan word ik 's avonds ook misselijk. Met de minder zoete liquids heb ik dat niet....