Jump to content
Theodor

Innokin EZ Watt

Recommended Posts

Hallo heb onlangs de Innokin EZ Watt Starterset gekocht leuk ding en goede smaak.

Nu valt mij op dat mijn hand vaak plakkerig is van de liquid,even gekeken en het bovenstuk eraf gedraaid en ja hoor ronde de opening van de batterij aansluiting zit liquid.

Mijn vraag is nu hoe komt dat daar,kan het zijn door de luchtgaatjes die er zitten?

Groetjes

Een beetje zweet hebben heel veel verdampers helaas. Sommige wat meer dan andere. Het is wel belangrijk dat je dat af en toe even droogt met een keukenpapiertje. Drie keer per week zou voldoende moeten zijn.
Als je dat nou echt vaak moet doen (3x per dag of zo) dan kan er wat mis zijn.

Zou zeggen zo een keer of 10 per dag,als ik dit schrijf weer plakkerig..

Ding is een week oud dus maar eens mr joy aanschrijven...

Dat is te veel inderdaad, dat kan niet de bedoeling zijn. Maar dat betekent ook niet per sé een garantiegevalletje.
Alles moet goed aangedraaid zijn, de coil moet er goed in zitten, de o-ringen moeten goed zitten en niet gebroken zijn, etc...
Het kan helpen als je eens alles losdraait, afspoelt, droogt, bekijkt en met een nieuwe coil begint.
Je dampt al een tijdje dus je teugtechniek zal wel in orde zijn, maar dat kan in het begin wel eens verkeerd gaan.

Bij dit apparaat betekent meer dan af en toe een druppeltje condens (want dat is normaal) in de regel dat de coil niet helemaal goed gestoken is. Check voor de zekerheid even of hij netjes met de vlakke kanten in de uitsparing zit. Een heel klein tikje schreef betekent meteen een kier en dus lekken. 

Een schaam je niet; minstens drie op de vijf mensen die de ez watt of t20 aanschaffen komen ondanks uitgebreide uitleg minimaal één keer voorbij met deze, makkelijk op te lossen, klacht.

Yep coil zat niet goed,vanmorgen nieuw sapje nieuwe coil erin en geen lekken meer.

Flink dikke bril opgezet om het goed te kunnen zien met mijn oude ogen hahahah.

Maar goed probleem opgelost , bedankt voor het mee denken.

Prettig weekend..

Iets waarbij de luchttoevoer en het vermogen in te stellen zijn, zodat je je verdamper helemaal op de behoefte kunt afstemmen. Ik ben nog steeds een groot fan van de Aspire Zelos 2 kit. (More deze manier van dampen, mtl, je bevalt). Daar zijn inmiddels 7 verschillende soorten coils voor te krijgen. 

Een Zenith of Zlide tankje wat gewoon op je EZ.Watt past. Lekvrij en makkelijk te vullen. De Z-coils zijn ook fijn qua smaak en damp.