Jump to content

Hulp gevraagd per direct !


Recommended Posts

Zoals jullie gezien hebben in een ander topic van mij , ben ik voornemens om iets op touw te gaan zaten qua verzet .

Ik doe even een beroep op jullie dampers :

Ik zoek van elk van de 12 provincies 1 of 2 vape zaken /winkels.

Jullie zitten absoluut verspreid en dit moet toch geen probleem zijn om mij die informatie te kunnen geven.

Een naam...een telnr....who cares als ik maar contact kan leggen ivm mijn plannen.

Stuur me gewoon een pm  ,met de provincie waar het om gaat en de naam of namen van deze ondernemingen.

Bedankt alvast !

Jo

PS : Elja hartelijk bedankt nog voor je aandeel in mijn plan !




 

Edited by futuresmoke
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 18-10-2019 at 02:20, futuresmoke said:

Jullie zitten absoluut verspreid en dit moet toch geen probleem zijn om mij die informatie te kunnen geven.

 

Ik heb nog nooit een dampding gekocht in een stenen winkel, die ik ook niet ga zoeken, bestudeer liever alles op internet en bestel bij degene die mij exact kan leveren wat ik wens. 

Nu even voor de gein gekeken op de site van de enige e-shop in mijn stad, maar die verkoopt geen enkel aroma waar ik in geïnteresseerd ben.

Oow... joepie, die verkoopt basisvloeistof in 10 ml flesjes      :gek

 

 

Edited by Marianna
  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Maar daar gaat het toch niet om @Marianna, het gaat erom dat de winkels samen gaan werken zodat ze samen een vuist kunnen maken en de andere kant van het verhaal onder de aandacht kunnen brengen. Dat kunnen we in Nederland best wel gebruiken, we horen nu alleen maar een eenzijdig verhaal van het anti kamp. Een tegengeluid zou welkom zijn. Graag zelfs! 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Pazmaster said:

Maar daar gaat het toch niet om @Marianna, het gaat erom dat de winkels samen gaan werken zodat ze samen een vuist kunnen maken en de andere kant van het verhaal onder de aandacht kunnen brengen. Dat kunnen we in Nederland best wel gebruiken, we horen nu alleen maar een eenzijdig verhaal van het anti kamp. Een tegengeluid zou welkom zijn. Graag zelfs! 


Jij snapt het tenminste....

2 hours ago, Moppersmurf said:

Grrrrrr, vraagt er iemand serieus om hulp bij een goeie zaak en dan krijg je dit geneuzel. 


Ook jij snapt het ....................

26 minutes ago, Chasepoes said:

@futuresmoke, kan Acvoda je nog hulp bieden bij de actie die je van plan bent op touw te zetten?

 

Voor zover onze tijd en middelen het toelaten helpen we graag mee.


Beste Chase het is te lang om te posten hier wat ik van plan ben....je mag me altijd effe bellen .

0651200648

Greetz Jo

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Marianna said:

 

Ik heb nog nooit een dampding gekocht in een stenen winkel, die ik ook niet ga zoeken, bestudeer liever alles op internet en bestel bij degene die mij exact kan leveren wat ik wens. 

Nu even voor de gein gekeken op de site van de enige e-shop in mijn stad, maar die verkoopt geen enkel aroma waar ik in geïnteresseerd ben.

Oow... joepie, die verkoopt basisvloeistof in 10 ml flesjes      :gek

 

 

Ik ga voor het goede doel...en kan je opmerkingen in deze tijden niet als gepast  beschouwen sorry .....:nee

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...