Jump to content

Patient zelf komt eindelijk aan t woord


Recommended Posts

Kun je nagaan hoe we allemaal verneukt worden doordat de Main Stream Media niet de waarheid verteld en zelfs gewoon van alles en nog wat uit een interview houden omdat het niemand uitkomt dat het niet door Nicotine houdende liquids komt. Terwijl de geïnterviewde duidelijk heeft gemaakt dat hij Cannabis heeft gedampt. 

Link to comment
Share on other sites

Het domme van de media en overheden is ook nog eens dat de mensen hierdoor hen steeds minder serieus gaat nemen en niks meer geloven, of nieuws nu echt of fake/gemanipuleerd is. Het hele overheidsstelsel, media en de zogenaamde 'democratie' gaat steeds meer onder druk staan door de leugens en verliest steeds meer haar geloofwaardigheid. 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Jammer dat er eerst een hoop hatemails en bedreigingen voor nodig waren om deze video te maken. Had ie uit zichzelf ook aan de bel getrokken? 

 

Wel fijn dat er nu, op beeld, een slachtoffer het echte verhaal verteld.

Link to comment
Share on other sites

Als je dit filmpje bekijkt hoor je dat ze bij die nieuwszender creatief hebben zitten editen. Ze hebben stukken weggeknipt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

Edited by Sub-Ωhm
❗ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ❗
Link to comment
Share on other sites

Ja dat had ik wel begrepen. Maar ik vind het alleen vreemd dat hij die foto heeft laten nemen met dat papier in z'n handen waarop staat dat hij een anti-vape campagne wil beginnen. Hij vapet niet eens dus waarom hij dat heeft gedaan... Voor dat kind met z'n anti-vape moeder? Nou ja, we doen allemaal eens stomme dingen. Blij dat hij nu wel het ware verhaal naar buiten brengt. 

Link to comment
Share on other sites

En als dat zou gebeuren (wat ik betwijfel) zou het mooi zijn als het (ook) op de tv of krant is en niet alleen YT. De mainstream mensen bereik je doorgaans eerder met kranten en tv. 
 

die gevallen in NL geloof ik nog steeds niet dat dat door het dampen komt overigens. Als men aan mij vraagt of ik klachten heb en of ik damp is het antwoord ja. Maar die klachten komen Niet DOOR het dampen, dat weet ik absoluut zeker, omdat ze er al waren voor ik damptte. (Vaak erg vermoeid met name) ik vermoed dat het bij die 6 gevallen ook zoiets is geweest. Of een verkeerde nic, pg of smaak allergie o.i.d. Maar bloed ophoesten en een klaplong door dampen? klaplong komt vaker voor bij dunne lange mensen. Maar zelfs dunne lange mensen die DL dampen hebben geen klaplongen door het dampen, zover ik weet?! 

Edited by Dennis1992
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk weten de patiënten zelf niet eens dat ze zijn meegeteld bij die 6 die die kerel heeft genoemd...

 

Patiënten kwamen bij de longarts, hebben bij gesprek benoemd dat ze ook vapen (zonder vermelding dat het THC en/of Dank-Vapes pods online waren, of zelfs niks met vapen te maken).... is vanuit standaard procedure wel in patientendossier gezet... oorzaak was iets anders.... maakt niet uit voor de telling, de melding is er.....

Edited by Ger84
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...