Jump to content

Smok Mag Grip 21700 batterij ?

Recommended Posts

Hi ! 

Sinds kort in het bezit van de Smok Mag Grip , deze functioneert nu op een 18650 batterij maar gaat wel snel leeg ..wel begrijpelijk uiteraard aangezien ik op 80 watt damp . Nu zit ik even te kijken naar een 21700 batterij , de Mag Grip kan hier namelijk ook van voorzien worden . Iemand toevallig tips welke te kopen ? , ik wil het liefst zoveel mogelijk capaciteit aan boord hebben omdat ik het nu niet red met maar een 18650 gedurende de dag .

Thanks !

Tja, wat zal ik zeggen..... Het is een hele gave mod een ze vliegen als warme broodjes over de toonbank, maar degene die hem ontworpen heeft, heeft wel en beetje zitten slapen. Een nog meer één accu, een daar dan alleen Coils van 0,15 tot 0,2 ohm voor leveren....

Een, geheel in de stijl van Smok, passen er ook geen andere Coils in, en is er dus geen uitwijking nodig naar een batterijvriendelijkere 0,4 ohm variant. 

Affijn, voor mensen die heel weinig dampen kan het genoeg zijn, maar als je een beetje het equivalent van een pakje-per-dag dampt, is het toch aan te bevelen een doosje met twee extra batterijen bij je te hebben.

• Like 1