Jump to content
barrymossel

Zenith 0.5 ohm MTL

Recommended Posts

Gisteren heb ik de 0.5 ohm in m'n Zenith atomizer gezet. Deze gebruik ik MTL, maar nu zie ik overal dat deze voor DL zou moeten zijn. Maakt dit echt uit? Of is dat meer eigen voorkeur?

Je hebt kans dat je tank erg heet wordt of dat je je coil verbrand. Als dat niet het geval is, ga er gerust mee door.

Nee hoor maakt niet uit, ik damp ook in sommige RTA's MTL op 0,5Ω.

Ligt een beetje aan je dampgedrag, ik ben een gulzige damper, ik neem krachtige MTL trekken, dus koeling genoeg.

Wat ook scheelt is dat je je tankje niet te leeg dampt, ik vul deze altijd bij als ze halverwege op zijn, een volle tank koelt beter.

Alle coils voor de Zenith tank van Innokin zijn voor MTL en maken onderdeel uit van de platformseries. Het betreft een subohm coil en niet elke coil met een waarde lager dan 1 ohm is automatisch een DL coil. 

@Tamara @barrymossel

Hier vind je de zenith coil guide:  https://www.innokin.com/tanks/zenith-tank/

Edited by vaper89

Thanks! Dan kan ik de vraag eigenlijk omdraaien. Is het nu dan een probleem om DL te roken, want dat bevalt me eigenlijk wel. Ga er vanuit dat dat geen issue is...

Geen issue, als je dat bevalt, gewoon doen.

Let wel, het nicotine gehalte voor MTL en DL  is voor de meeste mensen anders, 12mg/ml MTL is te doen, maar neem je hier een DL hijs van dan moet je waarschijnlijk even gaan zitten.

Roken doe je met een sigaret, een vape damp je, geen verbranding namelijk. Als je de zenith vol open doet kan je er een DL uit halen mits je dat prettig vindt. Maar uitkijken als je er een te hoge liquid in doet. ( makkelijker teveel aan nicotine). Maar je kan er mee experimenteren, officieel is het een mtl coil. 

@barrymossel zie @Hansy en mijn reactie hierboven.