Jump to content

Tube mod


Bauri

Recommended Posts

Als je van een strak ontwerp houd is de Ehpro 101 Pro misschien wel iets.

Design is goed gejat van de high-end Dani25 maar de bouwkwaliteit en werking is prima.

25mm diameter, 75w, 21700 batterij en zelfs TC.

Pt8JTvm.jpgUxyaQch.jpg

Links met de Kelpie, rechts met een Kayfun Lite cloon.

Edited by DaNova
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ik heb de Tesla Punk 86w. Is mijn mooiste mod, zeker met de Gear RTA erop, alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. De Punk 86w heeft een zeer simpel menu, je kunt alleen het wattage instellen of kiezen voor Bypass. Een mooie, slanke 18650 mod die comfortabel in de hand ligt en doet wat het moet doen. Ik ben er dik tevreden mee. 

1176351218_punk86w-gearrta.jpg.ca84eef0e3c55e01053453c8c53355b2.jpg

Edited by Pazmaster
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 8/28/2019 at 9:54 PM, DaNova said:

Als je van een strak ontwerp houd is de Ehpro 101 Pro misschien wel iets.

Design is goed gejat van de high-end Dani25 maar de bouwkwaliteit en werking is prima.

25mm diameter, 75w, 21700 batterij en zelfs TC.

Links met de Kelpie, rechts met een Kayfun Lite cloon.

Je zegt dat de Ehpro 101 Pro 25 mm is, maar ergens anders zie ik 22 mm. En de Kayfun Lite is 22 mm en 24 mm zover ik zie (en die past bij jou perfect). Klopt die 25 mm dus wel?

 

---edit--- 

Ah, ik zie het al. De Ehpro 101 PRO is 25mm, de "normale" Ehpro 101 is 22mm. Maar welke Kayfun Lite kloon gebruik je dan. Heb je wellicht een linkje?

Edited by barrymossel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

@Bauri al gekocht? Ik zoek ook nog een tube mod voor als ik op pad ben. Lijkt mij makkelijker mee te nemen en ik wil denk ik ook de falcon pen.

Ik ben nog verder opzoek naar wat een vervanger zou kunnen zijn maar als ik de falcon koop dan bestel ik hem bij Ali. Hier kost ie €43,55 dus onder de grens van €50 voor de invoerkosten mocht de douane hem eruit pikken. 

 

Heeft iemand nog een betere optie dan de HorizonTech Falcon kit? Mij spreekt de tube voornamelijk aan vanwege de tank waar ik goede reviews over heb gelezen en gezien. 

Link to comment
Share on other sites

niet-EU-land Tot en met 22 euro Geen invoerrechten, geen btw
niet-EU-land Vanaf 22 euro tot en met 150 euro Geen invoerrechten, wel btw
niet-EU-land Meer dan 150 euro Wel invoerrechten, wel btw

 

Al is de kans klein dat je pakket eruit gehaald wordt. Waarschijnlijk versturen ze hem als schijnwerper met een waarde van $15,00

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...