Jump to content
Chasepoes

✏ Steun de petitie voor een beter dampbeleid!

Recommended Posts

@Tilltheman volgens mij is die Whitehouse.gov petitie die je noemt, alleen voor Amerikaanse burgers;  "Petitioning has the potential to enact real change, but it’s also your fundamental right as an American citizen" en dat wordt volgens mij ook gecontroleerd "In order to participate in the We the People platform on WhiteHouse.gov, users must create a WhiteHouse.gov account and verify their email address."

en ik zal zeggen "Nee, ik rook niet" en ik zal ook geen extra dampgear gaan bestellen omdat de ban alleen gaat over flavors en flavored liquids en als DIY-mixer zullen aroma's beschikbaar blijven. Wordt het verbannen uit dampwinkels/websites dan zijn er nog taart/ijs/aromawinkels/websites (bestaand en/of nieuw opgezet door dampondernemers). Verder heb ik genoeg R(d)(t)a's en kan ik mijn eigen mods maken dus zal alleen een probleem hebben als ze nicotinebase helemaal gaan verbieden. Neemt niet weg dat ik tegen het quit-or-die beleid ben omdat dat rokers en andere dampers weerhoudt/beperkt.

Edited by Bobby

13 hours ago, Tilltheman said:

Na aanleiding van dat filmpje van Lubach (Make The Netherlands Second) kreeg ik dagelijks mailtje van The White House met de activiteiten van de dag.

Heb me vandaag afgemeld en erbij verteld waarom.

En......Aan iedereen.........Teken de petitie hierboven!

2 hours ago, Bobby said:

volgens mij is die Whitehouse.gov petitie die je noemt, alleen voor Amerikaanse burgers;  "Petitioning has the potential to enact real change, but it’s also your fundamental right as an American citizen" en dat wordt volgens mij ook gecontroleerd "In order to participate in the We the People platform on WhiteHouse.gov, users must create a WhiteHouse.gov account and verify their email address."

Ik heb hem net ondertekend Bobby. Geen account of controle. Alleen een verificatielink in de mail. Een account is nodig om te participeren op het platform, blijkbaar niet om petities te tekenen. 

Overigens wel leuk, die petitie.

100.000 handtekeningen nodig om in overweging genomen te worden.

In Nederland 40.000........terwijl de US. 23x meer inwoners heeft als Nederland.

@wahanassatta Ik bedoel ook geen directe controle maar dat ze uiteindelijk alle ondertekenaars met een e-mailadres bij een niet-Amerikaanse provider eruit filteren. Het zou namelijk zot zijn dat niet-Amerkanen invloed op de US overheid kunnen uitoefenen...…..oh wacht. *kuch* 2016 verkiezingen *kuch*:grins

2.169 ondertekeningen valt me tegen. Jammer dat wij en andere verkopers geen nieuwsbrieven meer mogen versturen anders was dit aantal verhonderdvoudigt.