Jump to content
Chasepoes

✏ Steun de petitie voor een beter dampbeleid!

Recommended Posts

Ik nog niet, ben belg en je moet woonplaats ingeven 🙂

Posted (edited)

@K&H Dan vul je Zwijndrecht in, die plaats is er zowel in NL alsook in BE.

Edited by Ger84

Zijn er nog Belgen uit Deurne of Aalst?

Die kunnen ook tekenen!

17 minutes ago, K&H said:

Mensen van buiten de Nederlandse grenzen mogen ook gewoon tekenen :ja 

19 minutes ago, K&H said:

Ik heb ook gewoon mijn woonplaats ingegeven, ging probleemloos 

@Chasepoes Is het niet zo, dat als je een xK aantal handtekeningen verzameld, dat ze dan verplicht zijn om het in de kamer te behandelen tijdens een openbare zitting? Was dat niet iets van 30 of 40K ? Moet toch mogelijk zijn om in samenwerking met wat vapeshops zo'n aantal te behalen, lijkt me.

Ik weet niet of de Acvoda er budget voor heeft, maar ik denk dat vapeshops er ook baat bij hebben, dus ik zou zeggen, laat flyers bedrukken (is niet erg kostbaar) en vraag de shops om ze in de winkel neer te leggen en zeker mee te sturen met elke bestelling online. 

Als je geen budget hebt is flyers drukken ineens wel duur.

Bovendien zullen dan vele flyers weggegooid worden zonder dat ze daadwerkelijk tekenen.

Je moet ze gewoon direct laten tekenen en ze geen kans geven het te 'vergeten'.  :grins

En jij gebruikt altijd een qr code scanner? Ik nooit. Met qr doe ik nooit wat. Het intikken van een url gaat sneller en makkelijker bij mij 😅

Daarnaast moeten die qr codes wel geplaatst worden. Op een site is gratis, maar dat gebruikt niemand. Dan kan je beter gewoon een link plaatsen.

Ik heb mij er niet in verdiept om eerlijk te zijn wat Acvoda precies is. Maar als ze een stichting of vereniging zijn (wat mij slim lijkt als je collectief een vuist wilt maken) zouden ze wel wat budget moeten hebben of kunnen verzorgen. 

39 minutes ago, Madman said:

@Chasepoes Is het niet zo, dat als je een xK aantal handtekeningen verzameld, dat ze dan verplicht zijn om het in de kamer te behandelen tijdens een openbare zitting? Was dat niet iets van 30 of 40K ? Moet toch mogelijk zijn om in samenwerking met wat vapeshops zo'n aantal te behalen, lijkt me.

Ja klopt, maar er zijn meer spelregels.

Check het stukje bij “Van petitionarissen

https://handboek.petities.nl/wiki/Vragen

18 minutes ago, Ger84 said:

Ik weet niet of de Acvoda er budget voor heeft, maar ik denk dat vapeshops er ook baat bij hebben, dus ik zou zeggen, laat flyers bedrukken (is niet erg kostbaar) en vraag de shops om ze in de winkel neer te leggen en zeker mee te sturen met elke bestelling online. 

13 minutes ago, Marcel loves E6 said:

Als je geen budget hebt is flyers drukken ineens wel duur.

Bovendien zullen dan vele flyers weggegooid worden zonder dat ze daadwerkelijk tekenen.

Je moet ze gewoon direct laten tekenen en ze geen kans geven het te 'vergeten'.  :grins

De Esigbond steunt deze petitie en alle aangesloten shops (incl. alle Pimera’s) zullen hun uiterste best doen om zoveel mogelijk handtekeningen op te halen.

Ben benieuwd op welke manier en hoe het zichtbaar wordt. Veel succes iig 👍🏻

28 minutes ago, BurmaShave said:

De Esigbond steunt deze petitie en alle aangesloten shops (incl. alle Pimera’s) zullen hun uiterste best doen om zoveel mogelijk handtekeningen op te halen.

Maar die petitie komt alleen bij die ene minister of staatsecretaris. Als je de hele kamer erin betrekt, kan de pers er ook niet meer omheen.

4 minutes ago, Madman said:

Maar die petitie komt alleen bij die ene minister of staatsecretaris. Als je de hele kamer erin betrekt, kan de pers er ook niet meer omheen.

De ontvanger van de petitie is de Tweede Kamer  ( staat ook vermeld bij de petitie )

De pers wordt ook benaderd.