Jump to content
Serafijn

Aspire Zelos 2.0 met Nautilus 2S 1 op 10 5ml tank?

Recommended Posts

Meer Nautilus 2S dampers hier? Gaat de Liquid er bij jullie ook zo vlot doorheen? echt wel 2 keer wat er met een recent Justfog tankje doorheen ging,

met minicoil  vergeleken met de nautiluscoil, dat wel, daar zal je t hebben, denk ik dan. een Mercedes gebruikt gemiddeld meer dan een Fiat.

Zuinig kun je hem niet noemen. Hebben jullie ervaring met 5ml glazen tank? Ik hoor niet alleen gejuich. De coil is een factor he 1.8 is voor mijn MTL gebruik t beste geloof ik.

Ik probeer nu 1.6 op 11 watt, 12 watt gaat alweer beter, ik heb toch t idee dat de 1.8 de meeste smaak doorgeeft.

nomoresmoke/justvape ik ben een vg damper, van de pg kreeg ik een rooie kop, vlekken en jeuk (echt waar)

Seraf

Just fog is vrij zuinige tank. Neem aan dat je de Q16/C14 bedoelt. Sommige tanks drinken iets meer liquid maar je hebt dan meer smaak. Er zijn hier wel meer mtl dampers, gebruik geen nautilus maar een zenith.  Heb zelf ook een Just Fog ding gehad. Een PG allergie kan, het is vrij zeldzaam maar is mogelijk. 

Geen ervaring maar lagere coil en hogere wattage dat gaat wel wat harder ja. Ik damp zelf DL op een smok tank ook 5ml inhoud met een 0.15 coil of 0.2 zit dan wat hoger in wattage momenteel 100 op 0.15 coil, een lekker eigen gemaakt sapje daar kan wel eens 120ml in de week doorgaan.

Kan zijn dat je een pg allergie hebt.

Maar mtl is wat zuiniger en ook dan heb je natuurlijk verschil de 1 zit er net wat meer mee te dampen als de ander.