Jump to content
Sign in to follow this  
Serafijn

Aspire Zelos 2.0 met Nautilus 2S help!

Recommended Posts

Sinds twee dagen heel tof dampen, veel smaak, nieuw voor me. Gewoon begonnen met standaard 1.8 coil, eigenlijk prima,

maar ja, 5 nieuwe gehaald en ik denk dan laten we 1.6 doen, net ietsje meer damp -MTL-

Nu doet hij dus niets meer, Low Res geeft t displaytje aan en ik weet verdomd niet wat dat inhoud.

Batterij vol, tankje vol, Coil opnieuw en beter ingezet, wattage aangepast, tussen 7 en 11 watt voor 1.6

De extra instellingen  heb ik ook niet helemaal door, ik kan toch gewoon met de + en - het wattage instellen

voor een coil met meer of minder weerstand?

Help me ff om weer op gang/damp te komen als je wilt, nu is het ff uit met de pret geloof ik

Seraf

Heb je ook alweer een andere coil geprobeerd? Het komt, eerlijk is eerlijk, bij Aspire NIET heel vaak voor, maar ook daar kan en keer een brakke coil tussen zitten.

Blijft hij het bij het hele pakje doen, dan moet je er vrees ik mee terug naar de winkel, want daar valt dan definitief onder de garantie

Volgens de verkoper moet ie het goed doen op de 1.6 coil  De instellinge zijn VW VV Bypass en TC

hoop te begrijpen waar t voor staat.

Temperatuur hoef ik nix mee heb ik begrepen

Het ding geeft aan Lage weesrtand, maw de coil heeft minder weerstand

dan waar hij op dit moment voor ingesteld staat, klopt dat?

Of hoort zich dit automaties aan te passen.

ik stop er nog ff een andere 1.6 coil in. grr 13 euro

hij-toet-ut-weer maar ik heb niet t idee dat hij t beter doet dan met een 1.8 coil oow ik vergeet m soms ff de tijd te geven om in te trekken...

nouja, Low Res is weg in ieder geval, dat sloeg nergens op met een 1.6 coil dankje v d tip om de nieuwe coil te wisselen

dat gaat lekker zo met dat pakje coils. voor de justfog die werkeloos is nu kocht ik er 25 voor 17 euro bij aliexpress,

voor de nautilus kom ik alleen maar dure tegen=zelfde prijs als hier om de hoek. ff verder kijken..

Doewolkjedoe Maarten.

Posted (edited)

Bypass en tc gewoon vergeten en niet gebruiken. In de dampwiki vind je eventueel wat deze instellingen precies betekenen Alleen op watt dampen. Hoeveel staat op de coil, Maar als je daar iets boven of onder zit, gebeurt er echt niks raars.

Als hij low resistance zegt, betekent dat dat de mod de weerstand van de coil meet als onder een bepaalde weerstand (meestal onder de 0,1), oftewel hij met zo goed als geen weerstand. Dat kan bijvoorbeeld door een gebroken draadje komen. Met de instellingen heeft het niks te maken. Gewoon, nogmaals, een kapotte coil, of ALS het met meerdere Coils na elkaar gebeurt, een kapotte mod.

(goedkope bvc-Coils die doorgaans prima zijn, echt of niet, vind je op wish for drie euro en pakje als je goed zoekt. Wel ruim op tijd bestellen, het kan een paar weken duren.)

Edited by L33ntje

Hij doet t hoor maar geen spat beter dan de 1.8, eerder minder (?)  dus daar ga ik straks weer gewoon mee door, weten we ook weer dan.

Ik geniet van de prettige throathit met straight nic, die is nu dus wat minder. ff hoger wattage uitproberen.

Dankje v d uitleg, je bent een slimme dampster, Ciao.