Jump to content
Orah

Dampen in Singapore

Recommended Posts

De titel zegt het al... Dampen in Singapore. Ik lees dus net dat het verboden is en om het überhaupt te importeren. 

Nu schiet ik alweer volledig in de stress. Over drie weken ga ik op vakantie in singapore, ik weiger absoluut om gewone sigaretten aan te raken. Zijn hier mensen die hun Vape toch het land in hebbeng meegenomen? 

Het gaat om een Uwell Caliburn, een simpel pennetje dus. 

Dat ligt aan het risico dat je wilt nemen, emn de risico's zijn in dat soort landen niet mals. Ik zou het persoonlijk niet eens proberen ; de afweging zou voor mij zijn een paar dagen roken, of naar een ander land op vakantie. Het is belachelijk dat je daar als damper rekening mee moet houden, maar het is niet anders. 

Ik heb hier een aantal gasten werken die van singapore komen. Zij zeggen dat hun damper in beslag werd genomen, dus zijn ze maar weer gaan roken.

Bedankt voor jullie reacties. Punt is dat we eerst naar Japan reizen, daarna Singapore, tot slot doorreizen naar de Maldiven, daar ook nog er zonder zit 😞

Dat wordt een oude meenemen en die maar weg gooien voordat ik naar Singapore ga. Denk dat ik ook maar niet het risico neem om hem in delen in de ruimbage doe. 

.... Japan heeft het ook verboden geloof ik.  Alleen heat not burn en tabak roken mag....

Tsja, ik ga altijd een weekje naar HIntergarten en daarna een paar dagen Rundumhausen, daar mag ik dampen wat ik wil.

Luxeproblemen, luxeproblemen... 😉

Misschien toch de moeite om dat horloge met pod te kopen voor dit soort zaakjes. De meeste hebben waarschijnlijk geen flauw idee wat het is