Jump to content
Sign in to follow this  
Orah

Smok Nord NS

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo, 

Sinds een maandje ben ik in het bezit van een Smok Nord, met de regular 1.4 Ohm coil. Hierin gebruik ik de nicotin salt van Zap Aisu, aloë vera (50pg/50vg). De smaak vind ik fantastisch! 

Ik merk dat m'n coils na 1 max 2 dagen er al klaar mee zijn, want natuurlijk een dure grap wordt. 

Zijn er mensen die nicotin salt vapen, die hier ervaring mee hebben? Of een betere vapor weten die langer met coils meegaat? Het liefst minimaal 1000mah. 

Of zou de keramische coil van de Smok Nord het beter doen op NS? Ik damp MTL, wil geen sub ohm. 

Daarnaast wil ik de Zap Aisu blijven gebruiken met 50 pg en 50 vg

Gisteren de Nautilus Aio gekocht, na een dag enkel spit back. Dus dat wordt hem ook niet. 

Alvast bedankt voor het meedenken. 

Edited by Orah

Welkom @Orah

Bij deze nodig ik je uit om jezelf voor te stellen in onderstaand topic. Leuk om iemand wat beter te leren kennen.

Ik heb je topic verplaatst naar Je eerste e-sigaret vragen

Posted (edited)

Hi @Orah, en welkom op het forum.

Helaas moet ik je meteen teleurstellen ; de Liquids van Zap Aisu zijn extreem zoet en hoog vg (zelf verzot op de komkommer en de aloë Vera), fantastische Liquids, Mar echte zogenaamde coilkillers. Sommige Podsystemen kunnen met de Liquids an sich wel overweg, maar tja, ze vreten wel Coils, en zijn dus eigenlijk primair geschikt voor zelfbouwers.

Voor pods ben je toch  en beetje meer aangewezen op zelf aanmixen (aroma met 50/50 base; hoe meer vg hoe eerder je coil kapot. En ook sommige aroma's zijn niet coilvriendelijk te noemen, dat kan een zoektocht zijn.

Je moet dus eigenlijk niet op zoek naar een pod die langer met die liquid kan, maar naar een Liquid die coilvriendelijk genoeg is voor een podsysteem 😞

Edited by L33ntje

@L33ntje Bedankt voor jouw berichtje! Echter is dit niet wat ik wil horen, haha. Ik was er al bang voor eigenlijk 😞 maar de zap, ik ben er verslaafd aan en ben nog nooit z'n lekkere Juice tegengekomen. Vandaar dat ik hoopte op een pod die coils produceerde, die hier iets beter mee om kunnen gaan. Ik moet wel zeggen dat ik de Zap gebruik met 50pg / 50 vg. Gezien je ook een stroperige variant hebt, deze gebruik ik al helemaal niet. Zucht 😞

Posted (edited)

Ik ken alleen de 70/30, heb er iets van vier flessen van leeggetrokken , maar vond het toen toch wel te duur worden (en ook wel een beetje mee uitgedampt ; voor all-day heb ik toch iets minder extreems nodig.

Wil je toch Liquids van dergelijke kwaliteit blijven dampen, dan zou ik van het pod-idee afstappen en eens gaan nadenken over zelf wikkelen. Dat is echt veel simpeler dan je denkt.

Edited by L33ntje

Misschien is deze dan wel iets voor je? Daar zit een RBA-deck bij waarmee je wel hoger in VG kunt

Ja, dat is definitief iets waar ik op zit te wachten. Want ik probeer regelmatig podsystemen uit, en de eerste dagen zijn ze allemaal super, maar ik ben het altijd al heel snel zat hoe snel de coils door zijn (bij mij 1-2 dagen), dus hoewel dit definitief niet voor iedereen zal zijn, is het dat definitief wel voor mij. Hopelijk zijn er een paar designs bij waar je ook boven de 18 mee de straat op kan. 

Dames roken niet op straat, zei mijn opa altijd 🙂

Die Zap liquid moet wel echt vloeibare suiker zijn dan.

Heb al de ganse week IVG nicsalt in mijn Nord met de 1.4ohm ceramic coil en smaakt nog steeds lekker.

Posted (edited)
On 16-8-2019 at 12:08, Madman said:

Dames roken niet op straat, zei mijn opa altijd 🙂

Dat was toen dames ook eigenlijk de straat niet op hoefden, omdat ze binnen werden gesloten een alle winkeliers aan huis kwamen 😉

Edited by L33ntje

1 hour ago, Madman said:

good times 😛

Ja, toen kon je nog veilig over straat. Moet je tegenwoordig eens om komen.