Jump to content

Recommended Posts

Iemand ervaringen met deze webshop sinds de nieuwe regeling hier in nl? Ik las dat liquids vanuit het buitenland 0mg nic moeten bevatten heb momenteel dit op de bestellijst zal t lukken als ik het naar 0mg zet of komt het niet door de douane i.v.m dat het meer dan 10ml is?

Alvast bedankt!2bf58f9160b2d66dfbba3b92119e8404.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

9 minutes ago, polarizethesky said:

Ik las dat liquids vanuit het buitenland 0mg nic moeten bevatten

Waar heb je dat gelezen en woon je in NL of BE?

@marina had gezocht in het forum op "breazy.com" en diegene had daar besteld en had dat in de post vermeld.

Diegene zei ook dat omdat zijn/haar pakket door de duane gekomen was dat dat niet betekende dat dat voor iedereen zo zou zijn daarom vroeg ik dus ook om meer ervaringen.

Ik woon in Nederland

Je zult eerder een probleem hebben dat je BTW en eventueel invoerrechten zult moeten betalen omdat het uit de US komt. Boven de 22 euro geheid, boven de 150 euro (of zoiets) nog veel meer. Nicotinegehalte heeft daar niets mee te maken.

In Belgie doen ze het moeilijkst en worden dingen in beslag genomen, in NL niet.

Top bedankt voor je reactie, extra geld erover betalen vind ik geen probleem, je bent uiteindelijk toch goedkoper uit dus dan waag ik de gok. 😊

Dat moet je zelf weten, maar ken je die liquids al, als in dat je ze al geproefd hebt en dus lekker vind? Dichter bij huis is heel veel te vinden zonder dat je de kans op extra kosten oploopt.

Ik bestel heel af en toe ook wel eens iets uit de VS maar dat zijn dan altijd liquids die ik al ken en waarvan ik weet dat het lekker is.

Ik zou het nooit doen om een smaakje te proberen, daarvoor zijn de extra kosten gewoon veel te hoog.

Tja gaat een beetje lastig proeven als je geen mensen in de buurt kent die vapen plus de liquids niet in nederland verkrijgbaar zijn

Als je nou in je profiel even zet in welke buurt je woont, zou je er nog weleens van staan te kijken hoeveel er misschien zelfs bij jou om de hoek wonen.

Let op dat die 21% btw die je moet bijbetalen berekend wordt over de producten en over de verzend- en evt. verzekeringskosten. Plus daarbij nog inklaringskosten uiteraard en je bent bijna zeker de Sjaak. Reken er maar opdat je eruit gepikt wordt.  Oh, en zorg er inderdaad voor dat je onder de €150 blijft, invoerrechten die je vanaf dat bedrag moet betalen kunnen oplopen tot 17%. Geen idee welk percentage voor liquids geldt.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/internetaankopen/content/moet-ik-betalen-voor-de-invoer-van-mijn-pakket

Voor zover ik weet zijn zowel dinner lady en Loaded liquids wel dichter bij huis te krijgen.