Jump to content

Mijn Kamry e-pipe 618 Kit doet het niet meer, ben er bijna klaar mee


cas49

Recommended Posts

mijn pijp doet het niet meer heb de tank al verwisseld en een andere vloeistof erin gedaan 

Batterij ook verwisseld , lampje knippert 3x als ik de batterij er in doe doorgemeten die zijn vol maar krijg geen damp uit de pijp

Op een gegeven moment begon het lampje continue te knipperen en de coil werd loei heet

Wie kan en zou hem voor mij kunnen/willen repareren 

Mail me <Edit FBT - contact via dm>

Kamry-Elektronische-sigaret-e-pipe-618-Kit-E-pijp-618-elektronische-pijp-met-houten-mod-2_jpg_50x50_wdp.bmp

Edited by Sub-Ωhm
Nieuwe titel na mergen topics
Link to comment
Share on other sites

Welkom @cas49

 

Ik heb je mailadres verwijderd. Contact kan per dm. Persoonsgegevens ed. worden verwijderd. 

 

Als je een jpg maakt van je bmp file dan kunnen we hem zien zonder te downloaden. Of nog beter: upload hem op postimages.org en kopieer en plak de direct link.

 

Bij deze ben je uitgenodigd om jezelf voor te stellen in onderstaand topic. Leuk om iemand wat beter te leren kennen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Het enige wat ik zo snel kan verzinnen is batterij (als dat een losse is) verkeerdom in apparaat gestoken en dan blijft ie auto vuren.

Ben verder helaas niet bekend met dit apparaat,  staat er niks in de handleiding ?

Link to comment
Share on other sites

Tja zelf zou ik nu een nieuwe bestellen dan heb je die morgen in huis.

Zo duur zijn ze gelukkig ook niet.

En mocht je de oude nog gefixed krijgen heb je tenminste een backup en zo niet heb je reserve onderdelen ?

Link to comment
Share on other sites

Kan meerdere oorzaken hebben, als de coil echt heet werd, was het wel een gevalletje autofire, dat heb ik ook al eens gehad met een Mosfet mod, dat is jouw pijp geloof ik ook, in het ergste geval maakte het boardje sluiting waardoor hij de batterij toch verkeerdom las en door bleef vuren zonder dat je de knop indrukte.

 

Niet alleen je coil wordt dan heet, de Mosfet is ook niet blij met lang doorvuren en zal gesmolten zijn...

 

Maw, hij is waarschijnlijk overleden, reparatie zou wel kunnen maar onderdelen zijn niet echt te vinden, een nieuwe pijp zal de enige oplossing zijn helaas

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb een E-pijp die stuk is

Deze pijp werkt als je er aan zuigt dus zonder knopje en ik denk dat de electronica stuk is

Als ik nou die electronica eruit sloop en er een knopje op maak die ik in moet drukken als ik een trekje neem zou dat werken ?

Het is een Kamry Elektronische sigaret e-pipe 618 Kit Epipe 618 elektronische pijp met houten mod 2.5ml verstuiver 18350 batterij vs k1000

Link to comment
Share on other sites

Als ik het goed begrijp, wil je het printplaatje er uit halen en er een mechanische mod van maken, zonder chip?

 

Dat kan best maar dan heb je voor je begint wel wat kennis nodig van de wet van ohm,

Wat is de weerstand van de atomizer en welke batterij gebruik je nu?

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond

Net wat Kurmit en Raycoupe zeggen ik heb nog zo een pijp liggen E pipe 618

in doos met diverse onderdelen maar de coils die er bij zitten werken niet meer

Als ik er een kangertech tankje op zet met verloop doet hij het wel. kop is dus nog wel goed

ER valt weinig aan te repareren de kop bestaat uit imitatie hout (plastic.} en is volgens mij gelijmd.

en voor een paar tientjes heb je in China een nieuwe.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Net een paar weken een pijp en nog niet eens er normaal mee kunnen roken

Het is een Kamry Elektronische sigaret e-pipe 618 Kit E pijp

Vloeistof 2 stuks gekocht en batterij overnacht opgeladen en er in gedaan lampje knipperde 3x

Na 2 trekjes werd ie kokend heet en het rode lampje bleef knipperen dus snel batterij eruit , andere batterij er in en knipperde ook 3x en geen damp

Op aanraden een nieuw tankje gekocht met een verloopje vandaag er tussen geplant en kwartiertje wachten en nog steeds niks

Ik ben ten einde raad ondanks dat een lid me hier uitstekend helpt en me keurig te woord staat daar ligt het niet aan misschien heeft iemand zo´n kop ( weet niet hoe dat heet ) over en wil die aan me afstaan of bewaren voor me tot de volgende maand , ik zit op het moment aan het limiet van me budget

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...