Jump to content
Theodor

Vloeistof knalt eruit

Recommended Posts

Hallo heb voor mijn vrouw de Joyetech eGo AIO ProBox gekocht.

De eerste dag ging alles goed maar nu word dat ding heel heet spat hete vloeistof eruit,is dit normaal.

Mijn vrouw heeft er meteen al genoeg van.....

Dat komt doordat er teveel liquid in de coil achterblijft. Wat ze zou kunnen doen is hem op H in te stellen en bij het inhaleren flink door te zuigen en na het vuren nog even een seconde door te blijven zuigen, zo wordt het teveel aan liquid afgevoerd en zal het gespetter afnemen.

Het "ding word heel heet" en de coil verzuipt, misschien is de coil al naar de vaantjes?

Staan deze coils bekend om, gewoon ff keihard blazen als het weer voorkomt

Posted (edited)

Bij Zwoofs vertelden ze mij dat de vloeistof te dun was merk miller kersen,en dat ik ander coils moest bestellen nl 1.0 Ohm  ipv de 0.6 die meegeleverd is....

Edited by Theodor

Zit wel wat in maar de 0.6 coils heb ik gebruikt met 50/50 tot 80VG vloeistoffen, werkte allemaal prima, terwijl 80 ook afgeraden wordt, wat er heel simpel gebeurd is dat er binnen in de coil zich iets te veel vloeistof verzameld, dat wordt een druppel en die druppel ploft uiteen, als het goed is heb je er ook een antispitback driptip bij gekregen, met een soort wokkel/vijzel erin, daarmee zal de coil nog steeds wel eens ploffen maar zal er niets meer uit de driptip schieten

Ja die antispitback zit erop,mijn vrouw vind dat ding net een vulkaan hahahahah.

Ach ik zie wel alle begin is moeilijk,heb haar nu voorlopig mijn Eleaf gegeven,die ploft niet...

Dan is de 1.0 coil misschien toch wat beter voor haar, die is wat rustiger, tip, bij Le petit vapoteur kun je coils per stuk bestellen, als ze niet bevallen heb je niet gelijk vijf stuks waar je verder niks mee kan

Voor zover ik kan beoordelen is het spetter probleem opgelost met de nieuwe coils,vrouwtje blij🤗

Eh heb dit toestelletje ook.

Vond het de eerste week een teringding omdat ik elke keer warme liquid in mn mond kreeg.

Kwam er achter dat je de coil niet te vast moet zetten en de clearomizer niet te vast moet draaien. (Liefst vast en dan een slagje terug)

0,6 ohm coil en 3 luchtgaatjes....heerlijk toestel.

De smaken komen beter door dan bij mn Zenith.

Je moet wel iets harder doorhalen als bij een Justfog en/of Zenith