Jump to content

Sommige regels....


Recommended Posts

Ik dacht de dampbank blij te maken met voor mij incourante zooi.
Maar die puilt kennelijk uit.
Zie ik daar de suggestie om het aan te bieden in de weggeefhoek.
Das nou weer jammer, dat je alleen een vergoeding van symbolische aard mag vragen.
Alsof verzenden van een gratis product niks kost.
Dan maar de kliko in.

Maar jammer vind ik het wel.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Ik geef genoeg dingen weg hier op het forum maar de verzendkosten zijn wat ze zijn, product krijg je gratis maar met een rode strik in je handen thuis bezorgd daar draai ik niet voor op.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Cyber_Huub said:

Das nou weer jammer, dat je alleen een vergoeding van symbolische aard mag vragen.
Alsof verzenden van een gratis product niks kost.

Wacht nog ff met die kliko drop actie Huub, je hebt een punt, we hebben deze regel direct aangepast ??

 

3.2 Prijsstelling
Doelstelling van het 'Weggeefhoek'-board is het aanbieden van artikelen zonder betaling, de eventuele kosten voor verzending kunnen onderling worden afgesproken. Symbolische alternatieve vergoedingen mogen gevraagd worden, bijvoorbeeld puntje appeltaart, een bloemetje of speciaal biertje.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

@Cyber_Huub als ik zo jou opmerking lees, dan lees ik het volgende. Jij doelt volgens mij namelijk op mij. Je zegt dus dat ik alleen aantrekkelijk spullen wil aannemen? Ik wil best eerlijk tegen je zijn. Er is een groot arsenaal aan damp spullen al bij mij gedoneerd, waar ik nog altijd dankbaar aan ben. Ik heb een grote deel aan liquids ontvangen van een webshop, die echt zoveel heeft gedoneerd dat ik eerst wel voorruit kan. Maar als ik jou bericht zo lees. Had ik het beter kunnen aannemen omdat het een liefdadigheid was toch? 

  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

Er was geen enkele sneer richting dampbank.
Ik las alleen dat die verzadigd was.
Daaronder stond een tip van Sub, om dan een gooi in de weggeefhoek te doen.
Na de genoemde regel brak mijn klomp, maar die is na aanpassing van de regel weer gelijmd.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Maak nieuwe...