Jump to content
Stratus

Hoe slepen jullie je spullen mee?

Recommended Posts

8 hours ago, L33ntje said:

damphorloge

Was da nou wieder??

Posted (edited)
1 hour ago, Pazmaster said:

Nou je hebt van die slaapmaskers voor apneu, als je daar nou een pod met auto-draw aanhangt.... 🤭

Als dat kon had ik het allang zo gefikst. 

Maar CPAP staat voor Continuous Positive Airway Pressure oftewel dat ding blaast zich constant een ongeluk.

Owacht, alleen het masker zei je..  

Je hebt zojuist MTM (mask to mouth) en MTN (mask to nose) dampen uitgevonden! :yeah

Edited by Moppersmurf

1 hour ago, Marina said:

Was da nou wieder??

Een horloge met ingebouwde damper en ik spreek uit ervaring dat dat een best wel goeie stealthy damper is.

Heb hem al een paar dagen om, boven verwachting.

WP_20190724_17_02_54_Pro.jpg

Voorheen had ik zon kek etui waar mn mods in konden extra batterijen en altijd ongeveer 60ml e-liquid bij me. En de lader dan los in mn tas. Mod in mn zak. 

Tegenwoordig gaat het gewoon in mn tas. Ga wel weer een nieuwe etui kopen gezien ik nu weer meerdere mods heb. Naar mn werk neem ik enkel de stickmod en een 30ml druppel flesje mee. En evte reserve delen en oplaadkabel. Thuis heb ik mn boxmod staan. 

Als we ergens heen gaan past de boxmod in mn dash ( speciaal vakje dankjewel volkswagen). 

20 hours ago, Marina said:

Was da nou wieder??

Dat is de Uwell  Amulet, een podsysteem dat er uit ziet als een dikke smartwatch (alleen kun je er niet meer op aflezen dan de tijd en hoe vol je accu is en de weerstand van de coil) en hoewel het natuurlijk maar een podsysteem blijft, is het een ideaal dingetje voor on-the-go. Niet eens meer broekzakken nodig. 

uwell_amulet_pod_kit.jpg

@Maurice1974, blijft prima zitten, zelfs wanneer je de vergrendeling losklikt valt ie er niet zomaar uit.

De band zit ook lekker om je pols, ik merk dat wanneer ik hem om heb ik zelfs de tijd op dat ding aflees, sinds '97 een mobiele telefoon en dus geen horloge meer gedragen.

Net als bij andere dampers ligt het aan je liquid hoe lang je coil meegaat, ik gebruik in pods altijd menthol, was ff wennen maar wil niet meer anders, met menthol liquid 50/50 gaan de coils ook heel erg lang mee, met een minifit coil doe ik vaak wel een maand, 8 uur per dag om het uur een paar hijsjes.

Dat is wel een fijn iets dat hij goed blijft zitten. Ik ben een beetje aan het twijfelen denk dat ik hem namelijk niet ga of kan dragen.

een normaal horloge krijg ik altijd uitslag van op mijn pols vandaar de twijfel.  Maar gaaf is ie wel 😃

Ik was altijd wel een beetje een gadget freak en heb vroeger wel eens een aansteker-horloge gehad maar deze ga ik toch niet kopen, hij is mij gewoon veel te dik en ik vind mijn minifit gewoon veel handiger.

Posted (edited)

Ziet er wel grappig uit. Maar niets voor mij. Heb al een horloge en die doe ik niet meer af 😂

Edited by sxt

On ‎7‎/‎31‎/‎2019 at 6:47 PM, Moppersmurf said:

En waar moet ik mn smurf dan verstoppen?

Daar wil ik jou best mee helpen, Mwoohahaha

11 minutes ago, Sub-Ωhm said:

@Moppersmurf, zo is het maar net knappe knul van me, ik ben de enige die hier met die smurf zijn smurf smurft 😉 

Stil nou, je alterego dat hierboven zn hulp aanbood is jaloers als de pest!

Maar ik ook van jou hoor ouwe Supperdepup van me :kiss2

Ik heb gewoon een klein etuitje van de Hema. Daar passen met gemaak twee reserve batterijen in, twee 60 ml flesjes vloeistof en reserve-coils. O ja, en wat opgevouwen tissues. Voor het geval ik bij een refill wat al te guitig ben.

Ja guitig .... heb ik ook wel eens en een doekje om de tranen van het lachen mee weg te deppen is dan wel zo fijn :haas