Jump to content

Gas Mods Hala (squonk) RDTA

Recommended Posts

Een nieuw product van Gas Mods wat een fabrikant is die goedkope atomizers maakt die lijken op de stijl die je in "high end" producten kan vinden.

Heb al een aantal van hun producten getest en kan er niet veel slecht over zeggen want ze dampen gewoon degelijk, ze bieden ook altijd tal van topcaps en andere dingen aan in vele kleuren.

Deze Hala RDTA is in feite gewoon een GR1 RDA maar dan in RDTA vorm, die GR1 RDA die heb ik verleden jaar ergens gereviewed en als je die review bekijkt snap je perfect wat ik bedoel.

Dus een RDTA van gemaakt maar niet gewoon een tankje maar ook een squonk RDTA, dit is niks nieuw want dat bestaat al jaren ondertussen.

Het is maar een heel klein percentage van mensen die squonk RDTA's dampen maar er is vraag naar dus blijven ze het maken.

De rest lees je wel tussen de pics door.

Beginnen doe ik met een filmpje, hier laat ik je alles up close zien en voorzie ik het ook van een build natuurlijk.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view👁️/like👍/subscribe☑️/comment🖊️ op mijn kanaal is welkom en weet ik erg te appreciëren.

De verpakking is een heel klein doosje.

3mUiJLf.jpg

Buiten het tankje zit dit nog in het doosje.

Rgsb3mh.jpg

Dan de looks, het is een 22mm tankje en heel kort en je hebt er geen zichtbare logo's op.

Je zou zo kunnen denken dat het een product is dat vijf maal duurder is dan wat het is.

Maar zoals ik al zei is het in feite gewoon een Gas Mods GR1 RDA want alles hetzelfde, ze hebben er enkel een tankje onder gebouwd.

PNR3wpO.jpg

De squonkpin zat er al in en zoals je kan zien is deze tank ook hybrid safe.

aS0gjiS.jpg

510 driptipje wat een heel kort tipje is.

KoLYrDv.jpg

Binnenkant topcap niks op aan te merken.

rGMoTA5.jpg

Het tankje kan je gewoon losschroeven, inhoud is 2ml maar je moet rekening houden dat eens je het gaat vullen met katoen dat het geen 2ml meer blijft.

hKknQyt.jpg

Dat kleine gaatje dat je ziet dat is het squonkgat dat je tankje zal vullen, aan elke kant heb je zo een gaatje.

Dat squonken gaat gewoon goed, geen probleem ondervonden.

X2bSwDy.jpg

Het deck is gewoon de GR1 RDA maar dan voorzien om een RDTA van te maken.

Het grote gat op de post is om het tankje te vullen moest je het als gewone RDTA gebruiken, dan vul je het tankje via dat gat.

Maar in het echt is dat gaatje heel klein, je moet toch al echt chubby gorilla flesjes gebruiken of flesjes met een smalle tip.

Cixe5vK.jpg

s4MJUui.jpg

In de base zie je dan de twee gaten om je katoen door te steken en een klein gaatje om de lucht te laten ontsnappen als je tankje vult.

Tg30Kgk.jpg

In feite is deze RDA bottom airflow en de manier waarop ze het werken met dei inserts is nice.

kEqDloQ.jpg

De inserts met de twee gaten zit er standaard in en die blijven er bij mij ook in wat de airflow is goed zo voor mijn stijl van dampen, wil je meer airflow krijg je inserts met grotere ovale gaten.

Die inserts zitten er strak in en zullen niet zomaar loskomen want je moet wat kracht gebruiken om ze los te krijgen.

eBWkD85.jpg

KwaBl6x.jpg

Coil plaatsen is helemaal niet moeilijk .

Ze hebben wel een inkeping voorzien om je coil rod op te laten rusten, maar dat is voor mij niet de perfect hoogte voor je coil te plaatsen.

De coil zit iets te laag op die manier voor mij persoonlijk.

tfOXwqU.jpg

KCmbnOH.jpg

wfJNE7L.jpg

Wicken dat moet je zelf maar uitmaken hoe je een RDTA wickt.

Voor mij persoonlijk werkt het perfect zoals ik het doe en laat het katoen zowat halfweg de tank komen, dat wickt goed en heb ik geen probleem mee.

Wat ik wel altijd doe bij een RDTA is het katoen heeeeel goed uitkammen en losjes in de gaten.

e71M9PU.jpg

ZkfBHMd.jpg

En zo staat deze RDTA op de Topside single.

Wat ik altijd raar zal vinden is de looks van een tankje op een squonker, deze RDTA is wel niet hoog en dan valt het mee.

yJaFr9C.jpg

Mijn bevindingen:

- Kan niet veel verkeerd zeggen van deze Hala.

- Zit goed in elkaar, enige wat ik dan zelf anders had gedaan is een echt glazen tankje gebruikt in plaats van dat frosted PC of PCTG.

- Makkelijk te builden en wicken.

- Squonken werkt heel goed.

Het voordeel van een squonk RDTA is natuurlijk dat je langer kan dampen zonder te moeten squonken.

- Aangezien het bottom airflow is zit de smaak erg goed.

Niet enkel door de bottom airflow maar ook omdat je topcap vlak boven de posts zit is de kamer heel erg compact en je coil zit op enkele millimeter van je driptip af.

- De airflow insert met de twee gaten is heel "smooth" en rustig en wat restricted natuurlijk, met het grotere gat is toch een groot verschil en veel ruimer.

• Like 11

Oei die zou mooi staan op mijn krome sqounker 😉 

btw kwa watten knip ik ze altijd gelijk met het dekje dat er niks in de tank steekt, je houd je rdta toch altijd iets scheef waardoor de watten altijd voldoende liquid krijgen.

Edited by DutchMrD