Jump to content

Batterijklepje defect, Teslacigs punk 220W


JDS

Recommended Posts

Er is vast wel een mouw aan te passen. Een iets dikker kunststof klepje bijvoorbeeld. Ik had al zitten zoeken naar een plaatje of een filmpje waarin het klepje goed te zien is maar het wordt er snel af gehaald en weer op gezet maar de onderkant is nergens goed te zien.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er gewoon klaar mee @KeesB

Helemaal klaar met Teslacigs. 

Die MOD koste mij 1.5 jaar geleden €85,- 

En dan na 1.5 jaar zo'n slechte service.

 

Van mij zijn ze van een dikke 8.5 naar een 2 gezakt. 

 

 

Edited by JDS
Link to comment
Share on other sites

Het lijkt wel of daar een stukje is afgebroken. 

Ik zou het ff in handen moeten hebben maar er is vast wel iets van te maken dat weer werkt. Het hangt ook van de dikte van het materiaal af wat je er mee kunt doen. Misschien is er een stiftje op te schroeven en heb je zo weer een haakje.

Het mag niet te veel werk zijn anders koop je beter een nieuwe ? maar het is ook wel leuk als je zoiets zelf kunt herstellen.

Maar hoe jij over dit merk denkt, zo denk ik een beetje over Smok waarvan de Alien raar doet en ik zag dat dat bij veel meer mensen het geval was. Ik heb nog wel een andere Smok gekocht en die werkt nog steeds maar het zal toch wel de laatste Smok zijn.

Ik heb ook mijn neus gestoten bij Wotofo waaraan ik de maten vroeg van wat o-ringen. De ene vraag is gewoon genegeerd en op de andere vraag kreeg ik een verkeerde maat en toen had ik geen zin meer om door te vragen.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Tilltheman said:

fototje....ohw sorry zag um niet, in de sleur, ik wou dat ik de bevestiging aan de mod ook zag?

Ik heb hem net weer vast getaped ??

Maar in een korte omschrijving hoop ik dat ik mezelf duidelijk kan maken.

 

De klep valt aan de linkerkant gewoon met het haakje in de bevestiging van de MOD. Aan de rechterkant is die afgebroken en die haakt dus niet aan de MOD, waardoor het klepje (los)schuin in de MOD zit. De magneetjes in de MOD en het klepje zijn niet sterk genoeg om elkaar vast te houden. Dus bij de kleinste beweging schiet het klepje los van de MOD. 

Edited by JDS
Link to comment
Share on other sites

Ja het is lastig zien op een foto. De makkelijkste manier is het klepje er in zetten en een gaatje boren van buiten naar binnen in het klepje en daar een spijkertje door steken.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, KeesB said:

Ja het is lastig zien op een foto. De makkelijkste manier is het klepje er in zetten en een gaatje boren van buiten naar binnen in het klepje en daar een spijkertje door steken.

Dat is een prima idee. Alleen ik ben zo iemand die dan gelijk de hele MOD naar God helpt.???. Dus ik ga het zeker proberen maar pas als ik een nieuwe MOD heb.

 

Edited by JDS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb van een collega gister een Smok x-Priv kit met een v12 prince en 2 Sony 3000mAMP batterijen van 7 maanden jong kunnen overnemen. Voor 25 euro. 

Ik weet niet of het een goed apparaat is maar voor 25 euro val je jezelf geen gat in de kop.

 

Bon nog aanwezig dus ook nog garantie. 

 

Opgeladen en ik damp er nu heerlijk mee. 

Eerste ervaring.. prima apparaatje 

 

20190731_224419.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hij staat nu even in de kast. Als ik eraan ga beginnen en als het lukt zal ik hier wat updates plaatsen hoe ik het gedaan heb. Wellicht kan ik dan ook iemand anders helpen met het zelfde probleem. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...