Jump to content
Boots

Liquid vraag

Recommended Posts

Hooi,

Nou had twee smaakjes van Millers geprobeerd tobacco nr 1 en desert. Alleen de desert is redelijk, maar toch nog niet echt wat ik zoek. 

Edited by Boots

Had nog een vraag ik vind de smaakjes van Jwell liquids erg lekker en dan vooral wild colline maar zie dat ze die alleen maar via hun eigen shops verkopen waarom is dat?

Edited by Boots

JWell is een keten van dampwinkels en verkoopt zijn eigen merk onder die naam. Vandaar dat je ze nergens anders tegen komt. Hier wat meer info over JWell: 

Ze verkopen in Nederland dus zullen voldoen aan de NL en EU richtlijnen. Daar zou ik me niet druk om maken.

Edited by Tamara

@Boots ik lees dat je in amsterdam gaat voor dampwinkeltje.

Geen idee of het voor jou in de buurt is of niet...mr-joy heeft twee vaste winkels in amsterdam..

waarschijnlijk kun je wat tabak smaakjes proeven en voor nieuwe voorraad daarna fijn online je smaakje bestellen bij hun online shop.

website...mr-joy.nl

Kinkerstraat 90H
1053 EB Amsterdam

en

Haarlemmerstraat 85H
1013 EL Amsterdam

adressen staan ook op de website helemaal onderaan.

Ik heb namelijk goede ervaringen met de webshop, goede service snelle levering...

is een tip, geen must..

@DDDsprayshop Daar had ik dus mijn EQ of E-zmoke liquid vandaan met de rare labeltjes wat er zo onbetrouwbaar uitzag. Zie verder ook niemand op het forum die deze liquid gebruikt en meer informatie heeft.

maar ben in de kinkerstraat geweest maar daar hebben ze voornamelijk fruitsmaakjes om te testen 

Edited by Boots

Toen ik begon stuurde ik een mail, wat lijkt er wat op tabak ...

( die zal die vast vaker gehoord hebben)

EQ Cold kwam die toen mee aan als een tip..

Ik vond het niet te pruimen, heb ze weg gegooid, maar goed das persoonlijk..

Maar Mr Joy verkoopt wel die millers 😛

ah sorry bovenste niet gezien,,, die vond je niet lekker...

erg persoonlijk die smaakjes... dat word zoeken..

Of je neemt een proefpakketje verkopen ze ook...

Ja die EQ lijn daar begon dit topic over er staat dus totaal geen informatie over op internet van deze liquid en dan nog de labels van het flesje wat totaal niet aangeeft hoeveel nicotine je zit te dampen want op zich is de EQ desert wel te roken.

ik had er toen 2 die gold en een andere dat weet ik niet meer...

maar goed het is altijd wat een zoektocht denk ik

Sommige smaken dan denk je bij de eerste haal dat is niks,,, damp je hem dan een halve dag door denk je toch niet verkeerd

Tenminste dat heb ik wel vaak.

Wisselen jullie trouwens steeds de lont of gooien jullie gewoon het tankje leeg met smaakjes testen want het word wel duur om steeds de lont te verwisselen 

@BootsSmaakjes testen doe ik in een drippertje, Berserker MTL RDA, daar ga ik geen RTA voor vullen . Oude lontje er uit, onder de warme kraan, even coil schoon gloeien, nieuw plukje watten er in. Die staat op een eVic Basic, dat  vind ik een een heel leuk setje en is mijn standaard testertje geworden.

Hoezo duur, steeds het lontje verwisselen? Het is dat ik nog genoeg wick in huis heb, maar is dat bijna op dan koop ik een kilo kapperslont, daar doe ik de rest van mijn leven mee voor nog geen €10,00

Berserker RDA.jpg

21 minutes ago, Boots said:

Ik heb van die kant en klare lontjes vandaar.

Ja ik ken ze, daar zie ik absoluut geen heil in. Dat is een manier van de commercie om katoen voor een bloedprijs te verkopen.

Ik wil zelf de hoeveelheid katoen voor een bepaalde afmeting coil zelf bepalen. Het is een handeling die niks voorstelt om zelf even zo'n plukje te draaien.

maar daar hebben ze voornamelijk fruitsmaakjes om te testen  

Soms verrassend om iets anders dan wat je voorop stelt te proeven. Ik dacht ook dat fruitsmaken me niet zouden liggen, toch al enkele gevonden die voldoen naast mijn voorkeur smaak voor zoetigheden. Leuk ter afwisseling te gebruiken.