Jump to content
kwintoniusbig

SMOK G320 werkt niet meer met 3 batterijen

Recommended Posts

Hallo Allen,

Sinds een paar dagen doet mijn SMOK G320 het niet meer met 3 batterijen. Ik kwam hier achter omdat de Mod de coil niet meer herkende, rare waardes las en constant op het New/Old Coil schermpje kwam. Ik heb toen de Mod uit elkaar gehaald, de veer onder de 510 pin strakker gezet, de 510 licht opgeschuurd zonder succes. Toen ik snel wilde kijken of dit gewerkt had deed ik er 2 batterijen in en hatseflats hij deed het met 2 batterijen wel.

Iemand enig idee waarom hij het wel goed doet (zonder enige problemen) met 2 batterijen en het gewoonweg niet werkt met 3 batterijen? Het is zo wel te doen maar ik vond de 3 batterijen toch wel fijn ivm het opladen van de Mod. 

M.v.g,

Kwinten

Heb je geprobeerd of alle drie de batterijen het nog doen? 

Is het een bepaald slot dat het niet doet?

Laad je de batterijen in de mod op of in een externe lader?

Alle 3 de batterijen doen het en laden ook op, dit doe ik in de mod zelf (I know, de lader is onderweg :P)

Geen idee of er een slot niet werkt.

Posted (edited)

Doet ie het wel als je elk van de drie mogelijke combinaties van twee batterijen gebruikt? Dus steeds één slot leeglaten?

Edit: Waarschijnlijk kan dat trouwens helemaal niet met deze mod, je laat vermoedelijk het linker slot leeg voor dual battery mode.

Edited by Leo Bak

Geeft de indicator wel drie batterijen aan op het scherm? Zo nee, dan even kijken of het klepje wel goed sluit en het contactje in het klepje wel contact maakt met het contactje bij slot A.