Jump to content

Goede flavourtec tabak


OmeWillem

Recommended Posts

Ik ben helemaal gevallen voor Miller’s Juice Tobacco No 1. Nu ben ik op zoek naar een 50/50 variant. Flavourtec smaken bevalt me goed (fruit) maar er zijn 1.001 tabaksmaken. Wie kent de tabaksmaken van Flavourtec? Welke komt in de buurt van Miller’s Juice Tobacco No 1?

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruik sinds 2013 de e-liquids van Flavourtec. Als ADV gebruik ik Flavourtec Black Tobacco (tabak) en de Quick (is ook van Flavourtec) Nic Salt RY4 Tobacco. Het is naast het merk Cirkus eigenlijk de enige die ik damp. Heb in al die jaren denk ik wel zo'n 60 merken geprobeerd maar kom altijd weer terug bij Flavourtec en sinds kort bij het merk Cirkus. Beide merken geven mij veel smaak. Ben een rasechte MTL damper.

 

Zeg er wel bij dat e-liquid altijd een persoonlijke smaak zal zijn. Wat jij lekker vindt kan een ander niet te dampen vinden.

 

Edited by Brandaris
Link to comment
Share on other sites

Grappig dat je het zegt. Ik heb Virginia, Tobacco Gold en Tobacco geprobeerd. Ik vond 't een afknapper. Er zit een soort... vleesjus achtige bijsmaak aan die ik niet trek. Die bijsmaak overheerst erg voor mij. Dus dat wordt 'm niet. Hetzelfde heb ik een keer gehad met Dark Tobacco van Liqua.

 

Wat voor smaakjes van Cirkus neem jij meestal dan? Ben ik wel benieuwd naar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@OmeWillem

 

Sorry voor mijn verlate antwoord. Van Cirkus koop ik de RY4 Tobacco. Verslavende ADV'er..... Ik koop ze echter niet in NL maar in het land waar ze gefabriceerd worden, Frankrijk. De reden is dat ze in NL worden verkocht met een max van 12mg nicotine. In Frankrijk is het 16mg. Net afgelopen zondag er weer 10 aangeschaft.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 24-7-2019 at 03:38, Brandaris said:

@OmeWillem

 

Sorry voor mijn verlate antwoord. Van Cirkus koop ik de RY4 Tobacco. Verslavende ADV'er..... Ik koop ze echter niet in NL maar in het land waar ze gefabriceerd worden, Frankrijk. De reden is dat ze in NL worden verkocht met een max van 12mg nicotine. In Frankrijk is het 16mg. Net afgelopen zondag er weer 10 aangeschaft.

 

Hm... 5,90 euro voor 10 ml vind ik best prijzig eerlijk gezegd. Dan wordt DIY wel weer interessant.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...