Jump to content
Sign in to follow this  
Jim

Voopoo Find S Trio

Recommended Posts

Voopoo heeft alweer een nieuw pod system, een open pod system of AIO met coils die je zelf kan vervangen dus.

Je kan dit toestel in twee versies kopen, de TPD en niet TPD versie met als enige verschil 1ml meer inhoud.

Een batterij van 1200mAh en twee types van coils voor "MTL" en "DL".

De rest van info en bevindingen lees je wel tussen de pics door.

Beginnen doe ik met een filmpje en hier laat ik alles eens up close zien.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view👁️/like👍/subscribe☑️/comment🖊️ op mijn kanaal is welkom en weet ik erg te appreciëren.

De verpakking en wat je nog krijgt buiten het toestel.

YXgj83Y.jpg

D1i78vt.jpg

Je kan dit toestel in tal van kleuren krijgen maar dit groen is wat mij betreft wel geslaagd.

De helft van het toestel is aluminium en de andere helft met de ribbels is harde plastic, erg licht modje dan ook.

KkJLtUK.jpg

lnEkF4o.jpg

t7F4qC5.jpg

czmMLv8.jpg

Micro usb poortje zit onderaan om je 1200mAh batterij te laden.

PvzFwD0.jpg

Vooraan zit je vuurknop en modje aan/uit etten doe je door 5x op de knop te drukken.

Er zit ook verlichting rond de knop en die veranderd van kleur om de status van je batterij weer te geven (groen/blauw/rood)

oaJx2GK.jpg

UiaIHac.jpg

Onder het podje ziet alles er goed uit en het podje zelf blijft in de houder zitten door middel van magneten.

gIZBWmm.jpg

Het podje kan je dus krijgen in TPD en niet TPD versie, enige verschil dat de niet TPD versie 3ml is en dat is die ik hier heb.

vv2AVta.jpg

Om te vullen zoals bij de meeste podjes een rubber plugje verwijderen en daar zit dat het vulgat.

Bij podjes met maar één gat is langzaam vullen wel aangeraden anders komt de liquid gewoon terug naar boven.

q6acr9J.jpg

De coils die duw je er gewoon langs onder is zoals een suppo.

P88BenM.jpg

0X7XEOn.jpg

Deze PnP coils van Voopoo zijn nog te vinden in andere producten van hun.

Bij dit toestel krijg je een 0.8ohm regular wire coil, en met deze coil krijg je toch een ruime restricted DL vape.

De andere coil is een 1.2ohm ceramic coil, ze zeggen zelf wel MTL maar voor mij is het toch te los om MTL te zijn.

De 1.2ohm is wel de coil die ik verkies.

mN8qPet.jpg

LFBfd3T.jpg

Nog een handcheck om af te sluiten.

E9jtQ82.jpg

Mijn bevindingen:

- Simpel toestel dat doet wat het moet doen.

- 1200mAh batterij in combinatie met de 1.2ohm coil is wel netjes en gaat langer mee dan verwacht.

- Bouwkwaliteit is ook wel netjes.

Zit een lichte rammel in de vuurknop maar dan moet je al echt gaan shaken met het toestel.

Goeie review weer, Jim  👍