Jump to content

WoToFo Freakshow V2 RDA - Dual Coil

Recommended Posts

DISCLAIMER

Voordat ik mijn mening geef over deze RDA eerst even wat puntjes 🙂  

• Dit is mijn eerste Rebuildable
  • Dit is mijn eerste Review
  • Ik heb wel research gedaan, maar heb me uiteindelijk laten adviseren in de winkel
  • Veel verstand heb ik er niet van, maar ik kan wel vertellen wat ik vind!

Zie dit als als een review van en misschien ook voor een complete noob... Dat gezegd hebbende, mijn mening!

Unboxing

Wat wordt geleverd;

• Wotofo Freakshow v2 RDA
  • Chuff Drip Tip
  • T-Tool
  • Reserve onderdelen
  • 3 Wotofo Comp Wire Pre-built Coils
  • Organic Cotton

Geen bijzonderheden aan te merken, geen fan van het logo maargoed, mooi zwart is niet lelijk, verder geen op of aanmerkingen, het is een RDAimage.png.7e7a0db0569464ffece78574cf38b801.png

De Build

Voor een eerste keer was ik aangenaam verrast door de simpliciteit van deze build, Velocity-style dual post deck, geen bijzonderheden behalve een voor mij aangenaam diepe juice well, coils zijn goed te installeren en af te knippen alleen even goed kijken wat je doet. Ik heb deze geinstalleerd met de meegeleverde coils en cotton via een youtube tutorial van Mike Vapes.

image.png.c5a8643a0c4d3c012841b6fb74ec89e9.png

image.thumb.png.01099bffb3f1f09d57bac6689a971188.png

Het resultaat
Ik ben zelf erg tevreden over de Freakshow V2, met 70/30 zelfgemengde liquids krijg ik dikke, zachte damp en enorme smaak. Van een beginner; goed aan te raden, makkelijk in gebruik en build, lekker om te gebruiken! Erg tevreden met mijn eerste RDA 🙂

image.png.07711663376432ed7df9a737d530816c.png

• Like 5