Jump to content

Expromizer v4 MTL RTA


Jim

Recommended Posts

De Expromizer reeks is ontworpen door Exvape in Duitsland en gemaakt in China.

Het is het eerste product dat ik van hun test, wou ook eerst deze overslaan maar toen heb ik toch goede commentaren opgevangen van deze tank en toen dacht ik ach kom bestel hem gewoon.

Deze tank is een 23mm RTA met top airflow en juice flow control en echt een MTL tank.

Meer info lees je wel tussen de pics door.

 

Beginnen doe ik zoals steeds met een filmpje, hier laat ik je alles up close zien en voorzie ik de tank natuurlijk ook van een build.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view?️/like?/subscribe☑️/comment?️ op mijn kanaal is welkom en weet ik erg te appreciëren.

 

 

De verpakking:

MxmSCKd.jpg

 

En buiten de tank krijg je dit nog:

ULZZ6sS.jpg

 

Wat mij betreft is het wel een mooi tankje, de kwaliteit van de onderdelen is ook erg goed.

pY9EwHZ.jpg

hb4bz6o.jpg

 

Onderaan de gebruikelijke info en de 510 pin is hybrid safe.

328LJHW.jpg

 

De driptip is een 510 tipje en een Kayfun stijl driptip, waar je het bovenste tipje los kan schroeven en vervangen door een ander kleurtje.

Uiteraard kan je ook je eigen driptips gebruiken.

TzzSECA.jpg

 

Topfill bij deze tank en de schroefdraad en o-ringen zijn heel goed.

rx8QGUt.jpg

 

Is al dat ultem niks voor je dan is er een oplossing, er zit een gewoon glas bij en zwarte driptip en o-ringen.

2jT3uHp.jpg

 

Top airflow dus bij deze RTA en dit is de airflow die je kan regelen.

Je denkt misschien van dat is veel voor een MTL maar dat is gezichtsbedrog, want zelfs met al deze gaten open is de trek nog strak...

Omdat je airflow de weg van boven moet afleggen is het tegen de tijd dat het onder je coil komt een strakke airflow.

YJK6otL.jpg

 

Je hebt ook juice flow control bij deze tank, ik had er beter een foto van genomen met het gewone glas maar door het ultem zie je het ook wel.

Deze JFC bedienen doe je door gewoon aan de tank te draaien met de klok mee, draai je tegen de klok in dan draai je de tank van je mod af.

0xW0WGi.jpg

CmCB7zJ.jpg

 

Die top airflow komt dus langs je compacte kamer uit, dat zijn de 8 gaten die je ziet.

sk6kwz2.jpg

 

Hier zie je dan dat de airflow onderaan het deck gaat en dan onder je coil uit zal komen.

Snap je mijn uitleg niet kijk dan even naar het filmpje want daar laat ik het wel goed zien.

SmpxFie.jpg

 

Het build deck zelf is je standaard MTL deck, de twee posts tegenover elkaar en het airflow gat onder de coil.

Niks echt speciaal aan het deck zelf, als je MTL tanks dampt dan weet je ook perfect hoe je dit moet builden.

QlwqHtG.jpg

XX1yViP.jpg

 

Voor deze build heb ik een gewoon MTL clapton coiltje genomen dat uitkomt op ongeveer 1ohm.

Niet mijn mooiste build maar werkt wel perfect.

3RYzRlO.jpg

6QOomlY.jpg

 

Wicken is gewoon een kwestie van de gaten opvullen met katoen, niet te vast.

Ook hier neem ik in het filmpje ook altijd ruim de tijd voor om te laten zien hoe ik wick, zeg niet dat mijn manier het beste is ofzo maar ik heb nooit last van dry hits of lekken dus ik doe het vast wel goed.

oPPyEdq.jpg

HqYaxaY.jpg

 

Nog enkele pics van de tank op mods en met of zonder ultem.

jC6BBmm.jpg

9sTXo7C.jpg

r4ojcAj.jpg

 

Mijn bevindingen:

- Ik ben fan van deze tank!

- Je ziet dat Duitsers deze tank ontworpen hebben, dat zie je al aan de lengte van de tank.

Het is niet de kleinste maar die top airflow neemt al een heel stuk van de lengte in beslag.

- Het is maar 2ml inhoud en dat zal veel mensen afschrikken maar met een 1ohm build en +- 14w doe ik toch wel een tijdje met 2ml.

Je kan er trouwens ook een bubble glas of 4ml extensie voor kopen, kan je bekijken op hun website.

- Bouwkwaliteit van de tank is heel goed, de schroefdraad en o-ringen kan je wel vergelijken met een tank die 100+€ is.

- Op gebied van smaak heb ik niks te klagen, niet het beste wat ik ooit gehad heb maar kan perfect naast mijn Kayfun Lite gaan staan.

- De airflow van deze RTA is volledig open al strak, regel je die nog meer dan kan het echt enorm strak worden.

Dit is niet overdreven van mij hoor, echt wel heeeel strak als je wil!

 

Wat beter kon voor mij persoonlijk:

- Het is meer een persoonlijk puntje van mij en niet echt een minpunt voor de tank.

De JFC die blijft maar draaien en dat laat ik ook in mijn filmpje zien, op zich is dat geen probleem natuurlijk maar ik heb het liever met een stopper.

 

 

Voor de rest heb ik niets te klagen, is een tankje dat ik nog veel ga gebruiken.

  • Like 11
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Goede review terug. Heb deze RTA een maand of drie nu en ben er wel blij mee. Alles zat wel muurvast als hij nieuw was, maar met hem te demonteren en alle rubbers met liquid in te smeren gaat alles wel boterzacht nu, alleen blijft de airflow ring enkel te regelen met de topcap eraf. Deze rta is wel heel strak en is even wennen zoals Jim ook vertelde en ben eigenlijk wel benieuwd of hij strakker is dan de Beserker 1.5 welke ik niet heb. Voor de lengte van de tank vind ik het nog meevallen voor een 2ml ,  heb hem zelfs deze week verlengt naar 4ml zodat hij nu zonder probleem een ganse dag meegaat. Voor de smaak vind ik hem goed al vind ik persoonlijk de Galaxies iets beter maar dat zal wel persoonlijk zijn. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...